וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מונאקו זכה בטורניר המבורג

הארגנטינאי ניצח 5:7, 4:6 את טומי האס, זכה בתואר הראשון שלו מסבב ה-500 ויעלה לטופ 10. בלוצ'י זכה בטורניר בבשטאד

חואן מונאקו המשיך בשנה המצוינת שלו. הארגנטינאי בן ה-28 זכה היום (ראשון) בטורניר המבורג מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר שניצח בגמר 5:7, 4:6 את טומי האס המקומי (49 בעולם) בשעתיים ורשם את התואר השלישי שלו השנה ושישי בקריירה.

מונאקו, המדורג במקום ה-14 בעולם, הצליח לשמור על אחוזים גבוהים מאוד בהגשה הראשונה (80) והוסיף לכך אייס אחד וחמש שבירות להגשות של הגרמני בן ה-34 לעומת שלוש שבירות נגדו. הניצחון הזה מתוק במיוחד בשביל הארגנטינאי, שרשם זכייה ראשונה בקריירה שלו בטורניר מסבב ה-500 של ה-ATP ובנוסף הוא צפוי להיכנס לטופ 10 בפעם הראשונה בקריירה שלו.

דווקא האס המקומי פתח טוב יותר את המשחק ועלה ל-1:4 מהיר, אך מונאקו הצליח להתעורר מהר ולזכות במערכה עם 5:7 אחרי שעה. המערכה השנייה נפתחה בצורה דומה כשמונאקו הצליח לשבור בשלב מוקדם מאוד, אך מונאקו הצליח להוכיח שהוא נמצא בכושר נהדר וחזר בצורה מרשימה מאוד לחיים ולזכות במשחק עם 5:7, 4:6 ובתואר, מה שהשאיר את הקהל הגרמני מאוכזב במיוחד.

שנתיים וחצי חיכה הטניסאי הברזילאי תומאס בלושי לתואר נוסף ורביעי במספר בקריירה שלו בסבב. היום (ראשון), זה סופסוף קרה עבורו, עם ניצחון בשלוש מערכות מול הסרבי ינקו טיפסרביץ' בגמר טורניר בשטאד מסבב ה-250 בשוויץ, 7:6 (6), 4:6, 2:6.

בלושי, המדורג במקום ה-60 בעולם, הצליח להפתיע את הסרבי, שבעצמו מדורג שמיני בעולם וראשון בטורניר הזה. לאחר שכבר הפתיע את פיליסאנו לופס הספרדי ברבע הגמר על החימר ואת מיכאל יוז'ני בשמינית, השלים הברזילאי את השבוע הנהדר שלו, למרות שנקלע לפיגור בתום שובר שוויון דרמטי.

שבירה אחת במשחקון האחרון של המערכה השנייה סידרה לו את השוויון והמומנטום שלו נמשך אל תוך המערכה הבאה, שם עלה ל-0:3 מהיר בדרך לניצחון במשחק ובטורניר כולו. אגב, רק בשבוע שעבר היה זה טיפסרביץ' שניצח את בלושי בחצי הגמר בשטוטגרט, בדרך לזכייה בטורניר.

פולונה הרצוג הסלובנית (86) זכתה בטורניר בשטאד בשבדיה, לאחר שהצליחה לחזור מפיגור מערכה ל-6:0, 4:6, 5:7 על מטילד יוהאנסון הצרפתיה (83). להרצוג בת ה-21 זהו תואר שני בקריירה לאחר שגם הקודם הגיע באותו המקום בדיוק. יוהאנסון, שכזכור ניצחה את שחר פאר בסיבוב השני, תחפש תואר ראשון בקריירה במקום אחר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully