וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "ידענו שיש על מי לסמוך"

23.7.2012 / 3:53

מאמן העתודה החמיא לשחקניו, שחזרו לדרג א', עם חזרתם ארצה. שון דאוסן: "אני חייב הרבה מאוד מההצלחה לאבא שלי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת העתודה של ישראל נחתה הלילה (ראשון) בארץ לאחר שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה דרג ב' וחזרה לדרג א' ממנו נעדרה במשך שלוש שנים. כזכור, הנבחרת של שרון דרוקר הגיעה בסוף השבוע שעבר לשני משחקי הכרעה מול פולין ובלגיה וניצחה את שניהם כדי לתפוס מקום בחצי הגמר, שהבטיח את עליית הדרג, הפסידה את משחק חצי הגמר לצ'כיה, ובמשחק על המקום השלישי ניצחה את בולגריה המארחת.

"עשינו את זה, כל חבורת השחקנים יצאה בהרגשה שאנחנו עושים את זה, באו מאוד נחושים ומחויבים וראינו את זה במהלך כל האליפות", אמר המאמן שרון דרוקר עם נחיתת הנבחרת,. "כשהיינו במצבים קשים עם הגב לקיר ידענו שיש על מי לסמוך. הדור הזה עבר הרבה דברים, אבל אלה שסיימו היום את השנתון הזה ואני מקווה ימשיכו לבוגרת, השלימו את משימתם והחזירו את הנבחרת לאיפה שהיא צריכה להיות. נלחמנו בכל משחק, וזה מה שנבחרות ישראל צריכות לעשות".

דרוקר הוסיף על התחושות של לשחק בצל הפיגוע הקשה בבורגאס, "הפיגוע העצים את כל האירוע. לא מספיק שאנחנו ישראלים ולאומנים אז כל הפיגוע הזה נתן לזה נופח נוסף. לחגוג שם עם כל מה שקרה איפה שנרצחו לנו אנשים זה היה יותר חזק. דקת דומייה כשמחובקים לפני המשחק עם סרטים שחורים נותן המון מוטיבציה".

לגבי העתיד של נבחרת העתודה אמר המאמן: "יש עוד שנה אבל החבר'ה שעוזבים אותנו אני מקווה שיגיעו לבוגרת, והחבר'ה שיש להם עוד שנה ביחד עם השחקנים של נבחרת הנוער יהוו את הנבחרת. בשנה קורים הרבה דברים, צריכים לראות איפה השחקנים משחקים, איך וכמה. נעקוב אחריהם".

מלבד ההצלחה הקבוצתית לא מעט שחקנים רשמו טורניר מצוין כשבראשם בר טימור עם 15.4 נקודות, 4.6 אסיסטים ו-2.9 חטיפות ואור סולומון עם 13.6 נקודות ו-8.7 ריבאונדים. השחקן המפתיע של ישראל בטורניר היה ללא ספק שון דאוסן שסיים עם מספרים נהדרים שכללו 11.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע. גיא לביא היה הישראלי הרביעי בטבלת הנקודות עם 10.4 נקודות ו-3.7 אסיסטים.

"רק באתי לעשות את העבודה שלי ולעשות הכי טוב שאני יכול", הצטנע שון דאוסן, "כשבאתי לאימונים אולי לא האמנתי שאני אהיה במצב היום, אבל לאט לאט זה הגיע, לא ציפיתי לזה. אני חייב הרבה מאוד מההצלחה לאבא שלי, כמעט הכל". אביו של שון, שחקן העבר ג'ו, הגיב ואמר: " אני מאוד גאה בבן שלי. ראינו ביחד הרבה כדורסל עם השנים, הוא תמיד אמר שהוא רוצה להיות שם. גאה זה מילה קטנה לעומת מה שאני מרגיש. פעם אמרתי שאני חולם לראות את שני הבנים שלי ביחד בנבחרת ישראל, זה הראשון, ואני שמח לראות את זה, אבל יש לו עוד הרבה עבודה וזאת רק ההתחלה בשבילו אני מקווה".

קפטן הנבחרת עוז בלייזר סיכם: "הרגשה מאוד מיוחדת, אני ועוד כמה שחקנים היינו בין אלה שלא הצליחו להעלות את נבחרת הנוער לפני שנתיים בארץ. להשיג את מה שעשינו זאת הרגשה מדהימה והישג מאוד מיוחד. כל החבורה הזאת רשומים בתור אלה שהחזירו את ישראל לאיפה שהם צריכים להיות, דרג א'. כולנו התקדמנו מנטאלית, היו לנו רגעים קשים, אחרי ההפסד לבולגריה היינו צריכים להרים את עצמנו, ועמדו פה כולם בחוסן מנטאלי גבוה".

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת העתודה בכדורסל. קובי אליהו
"חבורת השחקנים יצאה בהרגשה שאנחנו עושים את זה"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully