וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה זכתה במדליית הארד באליפות אירופה

הנבחרת של דרוקר, שהבטיחה את מקומה בדרג א', חגגה ניצחון ענק 67:101 על בולגריה בקרב על המקום השלישי. 26 לדאוסן

נבחרת העתודה של ישראל השלימה השבוע את המשימה הגדולה שלה עם החזרה לדרג א', והיום (ראשון) היא הוסיפה עוד תואר מכובד לארון: מדליית ארד באליפות אירופה בדרג ב'. הנבחרת של שרון דרוקר אמנם נכנעה בשבת לצ'כיה בקרב חצי הגמר, אבל בקרב על המקום השלישי היא הביסה 67:101 את בולגריה המארחת.

הנבחרת דרוקר עלה בחמישייה עם גיא לביא, בר טימור, אור סולומון, עוז בלייזר ובן אלטיט. המשחק נפתח דווקא צמוד מאוד והעתודה לא הצליחה לברוח, אבל לירז אריאלי הוריד את ישראל ביתרון 20:23 בסיום הרבע הראשון. הנבחרת נכנסה למומנטום טוב כאשר הבולגרים נתקעו על שתי נקודות בהתקפה במשך חמש דקות, בעוד רם אליאספור דהר לכיוון 25:40. בולגריה לא הרימה ידיים וקיזזה בפער עד ל-46:40 עם הירידה למחצית.

אלא שהרבע השלישי נמשך בדיוק כפי שדרוקר רצה, והנבחרת החזירה לעצמה את היתרון הדו ספרתי. אור סולומון בדקות טובות נתן תרומה משמעותית, ובסיום הרבע ישראל ירדה ביתרון 56:70. ברבע האחרון בולגריה פשוט לא נראתה על הפרקט, בעוד שון דאוסן חגג מכל עמדה וקינח רבע מושלם (11:31) בדרך לניצחון הגדול.

שון דאוסן סיים משחק מעולה עם 26 נקודות ושמונה ריבאונדים. יתר הקלעים: בר טימור ואור סולומון 15 כל אחד, לירז אריאלי 13, גיא לביא 11, 11 אסיסטים, רם אליאספור ועוז בלייזר 7 כל אחד, איגור מאיור 3, בן אלטיט ושון לבנובסקי 2 כל אחד.

שרון דרוקר סיכם את הטורניר, ואמר: "היום זה היה משחק מדהים. באנו ממש מפוקסים ואני לא ממש יודע מאיפה הבחורים הביאו כוח במשחק שביעי בעשרה ימים, מה שמלמד על נבחרת בריאה. במחצית השנייה זו הייתה תצוגת כדורסל מדהימה. היה טורניר יפה בעצם עליית הדרג והזכייה במדליה. השחקנים התקדמו ובשנה הבאה נתארגן בהתאם לדרג א' כי לשם אנחנו שייכים".

על שון דאוסן, שמעולם לא שיחק בנבחרת, אמר דרוקר: "אין ספק שהוא התגלית. הוא לקח את הצ'אנס שלו, הקשיב, למד, שיחק בשתי עמדות. נתן עבודה אדירה ועוד נכוון אותו ונלמד. גדל לנו שחקן טוב".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully