וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מ.ס. אשדוד הפסידה 1:0 להונבד

22.7.2012 / 23:36

הקבוצה של יוסי מזרחי ספגה בדקה העשירית מול היריבה ההונגרית. מקרייב אמור לחזור עם הקבוצה לארץ כדי לחתום

מ.ס. אשדוד חתמה הערב (ראשון) את משחקי האימון שלה בהונגריה עם הפסד 1:0 להונבד ההונגרית, שלפני שנתיים זכתה באליפות. בדקה העשירית ההגנה של אשדוד נכנעה, למרות שהיא טענה לנבדל ברור. באשדוד מעידים על משחק פיזי שהתעלה לרמה גבוהה. אשדוד אמורה לשוב לארץ ביום חמישי בלילה, ואת המשך השבוע היא תעביר בהונגריה ותמשיך בגיבוש הסגל ובחיבור הקבוצתי.

בשלב הזה נראה שדימיטאר מקרייב אמור לחזור עם הקבוצה לארץ וכנראה יחתום בקבוצה אם ימשיך להציג יכולת טובה במחנה. מקרייב יחד עם דוד רביבו, מוראד אבו ענזה ואדיר טובול כבר סיכמו באשדוד והגיעו להבנה על התנאים שלהם לעונה הבאה. כל הארבעה אמורים לחתום באופן רשמי לעונה אחת כשהם ישובו לארץ.

מי שממשיך להתאמן עם הקבוצה בהונגריה הוא המגן השמאלי סנאד אוסיץ' שממשיך להציג יכולת טובה ובאשדוד יחזירו אותו איתם לארץ וכנראה אף יחתימו אותו בכדי להוות תחרות לטובול ולהגדיל את הרוטציה בהגנה. אם יגיע לאשדוד, יהיה אוסיץ' הזר הרביעי אחרי יאיא פטי, אפה אמברוז וכנראה גם מקרייב.

מוקדם יותר דיווחנו כי החלוץ הגנאי ננה פוקו נמצא על הכוונת של הקבוצה ועשוי לנחות עוד השבוע בישראל. פוקו בן ה-23, אחד הכשרונות הגדולים בגאנה, היה מועמד לפני שנה למכבי חיפה והפועל באר שבע ואף סיכם את תנאיו בבירת הנגב אך לבסוף לא הגיע לישראל. שחקן נוסף שהיה מועמד להגיע לאשדוד, אוסיי מאולי מהפועל אשקלון, נמצא בגאנה ובשלב זה אינו מתכוון לשוב לישראל, בעיקר בשל מלחמת הסוכנים שנאבקים על בעלות כרטיסו, יחד עם פרוספר אזגי הבעלים של אשקלון.

מ.ס אשדוד: ננה פוקו מועמד, רביבו ומקרייב סיכמו

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully