וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ננה פוקו מועמד, רביבו ומקרייב סיכמו

22.7.2012 / 11:09

החלוץ הגנאי שסיכם אשתקד בבאר שבע עשוי להצטרף. צמד למקרייב ב-0:3 על קפושברי ראקוזי במחנה האימונים

החלוץ הגנאי ננה פוקו נמצא על הכוונת של מ.ס. אשדוד ועשוי לנחות עוד השבוע בישראל. פוקו בן ה-23, אחד הכשרונות הגדולים בגאנה, היה מועמד לפני שנה למכבי חיפה והפועל באר שבע ואף סיכם את תנאיו בבירת הנגב אך לבסוף לא הגיע לישראל.

יוסי מזרחי, שכבר צירף לשורות הקבוצה את מוראד אבו ענזה ודמיטאר מקרייב שסיכם את תנאיו לעונה אחת, מעוניין לחזק את החלק הקדמי בחלוץ נוסף, לאחר עזיבתם של עידן שריקי ורוג'רס קולה ופוקו עשוי להיות החלוץ השלישי שיצורף.

שחקן נוסף שהיה מועמד להגיע לאשדוד, אוסיי מאוולי מהפועל אשקלון, נמצא בגאנה ובשלב זה אינו מתכוון לשוב לישראל, בעיקר בשל מלחמת הסוכנים, שנאבקים על הבעלות על כרטיסו, יחד עם פרוספר אזגי הבעלים של אשקלון.

לאחר מספר שבועות של משא ומתן עיקש מצד שני הצדדים, הגיע הקשר והקפטן דוד רביבו לסיכום עם המועדון לעונה נוספת והוא צפוי לחתום על חוזהו, עם חזרת הקבוצה ארצה מהונגריה. גם המגן אדיר טובול חתם לעונה נוספת.

בתוך כך, השיגה אמש אשדוד ניצחון שני במסגרת מחנה האימון בהונגריה, לאחר שניצחה 0:3 את קפושברי ראקוזי מהליגה ההונגרית הראשונה. מקרייב שהשתלב היטב בקבוצה, כבש צמד והמגן עופר ורטה הוסיף שער נוסף. אבו ענזה החמיץ פנדל.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully