וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יעקב שחר זועם, כביסה מלוכלכת לא מוציאים"

22.7.2012 / 16:20

חילופי האשמות במכבי חיפה בעקבות הפרסומים ממחנה האימון. מוחמד גדיר קיבל אישור לעזוב, סכנין ובאר שבע מעוניינות בו

חילופי האשמות במכבי חיפה נרשמו במלון באוסטריה, זאת כתוצאה מפרסום הידיעה לפיה אלון תורג'מן ודלה ימפולסקי נחקרו שלשום (שישי) במשטרת זלצבורג, בחשד שהחלוץ המיר דולרים מזויפים. השחקנים הבכירים כעסו מאוד על פרסום הידיעה.

במועדון העידו כי הקפטן יניב קטן ניסה להרגיע את הרוחות סביב הקבוצה ביממה האחרונה, וגורם בקבוצה הרחיב כשאמר: "השחקנים התבקשו לשמור על הסיפור בסוד ולא עשו זאת. הובהר להם שדברים כאלה צריכים להישאר בתוך המועדון. כביסה מלוכלכת לא מוציאים החוצה".

אותו גורם הוסיף כי "ברור שיענקל'ה שחר כועס מאוד, אף בעלים לא אוהב שסיפור כזה יוצא החוצה. אין ספק שחלק מהשחקנים זקוקים לניעור".

"שני אירועים בתום לב גרמו למחנה להיראות כאילו יש פה בלגאן"

כזכור, מאוחר יותר אישרו בקבוצה לוואלה! ספורט כי כוס זכוכית נזרקה לעברו של אייל גולסה, אירוע שגרם לפציעתו של אייל משומר. הדבר גרם לראשי המועדון לערוך בירור מקיף לגבי האירוע ובסופו הם בחרו שלא להעניש את המעורבים. "זה היה אירוע מינורי ואין טעם להתייחס אליו", ציינו במועדון, "לגבי האירוע של תורג'מן, ראובן עטר אוהב אותו מאוד ואין סיבה שייענש על לא עוול בכפו".

אביו של השחקן, אגב, הצליח לאתר היום את תמונת החלפן שמכר לו לכאורה דולרים מזויפים. הדבר הובא לטיפול המשטרה. תורג'מן חתום בקבוצה אבל עדיין לא עבר רשמית, זאת בעקבות פרשת החוזה שלו במסגרתה נחשף כי טוברוק זכאית לשחררו בתום העונה, כפי שעשתה בעבר עם דודו ביטון.

שחקן בקבוצה סיפר: "הייתה כאן אווירה טובה עד יום שישי, אבל כשהגיע האירוע עם החקירה היה מתח. כולם ידעו שהמידע הזה בסוף ייצא החוצה. שני אירועים שקרו בתום לב גרמו למחנה להיראות כאילו יש פה בלגאן. ביקשנו מחלק מהשחקנים לשמור על פאסון ולא להדליק עוד יותר את המדורה".

המאמן ראובן עטר שמר עד כה על שקט בגזרה הזאת. במועדון ציינו כי: "אחת הנקודות החזקות אצל עטר היא שהוא יודע לשמור על חדר הלבשה שפוי. כך הוא עשה בנתניה וכך הוא יעשה גם במכבי חיפה. זה תהליך שלוקח זמן".

עטר שוחח עם המגן טאלב טואטחה, כנראה על רקע העובדה שהוא אינו נכלל ב-11 שלו במחנה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, טואטחה טרם חתם רשמית על הסיכום לחמש שנים בקבוצה. כפי שפורסם הבוקר, בני סכנין מעוניינת בחלוץ מוחמד גדיר. החלוץ, שלא היה מרוצה מריבוי החלוצים בסגל של הירוקים, קיבל אישור לעזוב את מכבי חיפה וצפוי לחפש לעצמו קבוצה. גם הפועל באר שבע של אלישע לוי עשויה לפנות לשחקן.

הערב (19:30, שעון ישראל) תתמודד הקבוצה מול בשיקטאש הטורקית. תמיר כהן יקבל קרדיט ב-11 ולצדו ישחק אייל גולסה, שבמועדון מאמינים שיעשה קפיצת מדרגה העונה. שלומי אזולאי, אחד השחקנים הטובים במחנה, יפתח בחוד. הקשר הליטאי, לינאס פילבאיטיס ייבחן במשחק, לאחריו תתקבל החלטה לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully