וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "רעדנו בחקירת המשטרה. לא באנו להסתבך"

22.7.2012 / 9:00

תורג’מן וימפולסקי שוחחו עם חבריהם בעקבות האירוע. שחר נחת וישוחח עם ראשי הקבוצה. גולסה: "מתחילים להבין מה ראובן רוצה מאיתנו, האימונים טובים". היום: חיפה מול בשיקטאש

צפו באייל גולסה מתראיין באדיבות מכבי חיפה TV

"נפלתי קורבן. זה לא נעים. זאת חוויה מלחיצה, אני לא מאחל לאף אחד לעבור דבר כזה. בסך הכל רציתי לפדות כסף ולקנות מתנה לאמא". כך הגיב הלילה חלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן לידיעה לפיה עוכב ונחקר יחד עם הקשר דלה ימפולסקי על ידי משטרת זלצבורג, בחשד שהמיר דולרים מזויפים בבנק מקומי באוסטריה.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, שני אירועים חריגים התרחשו בסוף השבוע במהלך המחנה. בראשון שבהם, תורג'מן וימפולסקי עוכבו לאחר שעלה חשד לכאורה כאילו החלוץ ניסה להמיר דולרים מזויפים ליורו. בשני, המגן אייל משומר נפגע בראשו מכוס שהושלכה על ידי ימפולסקי לכיוונו של אייל גולסה, המגן ולכן נזקק לתפרים. היום נחת יעקב שחר במחנה האימונים בנסיעה שתוכננה מראש, ובהמשך הוא ישוחח עם ראשי הקבוצה על אירועי אמש.

"האווירה הייתה טובה עד יום שישי, לכן האירועים האלה לא בריאים לקבוצה. צריך לעשות פה סדר", אמר שחקן בקבוצה. אגב, לאחר שחזרו מתחנת המשטרה השניים סיפרו לחבריהם: "לא עשינו כלום, אבל רעדנו בחקירה. אתה נמצא במדינה זרה ולא יודע מה יקרה. באנו למחנה ופתאום מצאנו את עצמנו בחדר חקירות".

יש לציין כי ימפולסקי וגולסה התבקשו לגלות להבא יותר אחריות, אך לא ייענשו. מעבר לכך במועדון אמר: "הסיפור הזה היה מיותר וטוב אם היה נמנע, אך מי שראה את הסיפור מבין שימפולסקי לא התכוון. אנחנו נמצאים במקום מרוחק מהמרכז, השחקנים מחפשים לעיתים לשנות אווירה וזאת התוצאה. גולסה שחקן בוגר ובטח שלא התכוון שזה מה שיקרה. ימפולסקי התנצל וברור שלא הייתה לו כוונה רעה".

כזכור, הפרשה הראשונה החלה כאשר תורג'מן נכנס לבנק מקומי וביקש לפרוט את הכסף יחד עם ימפולסקי ולאחר שטען כי הדרכון לא בידיו נלקח לתשאול יחד עם האחרון, שהחזיק בדרכון. דובר הקבוצה דודו בזק סייע לשניים וליווה אותם לתחנה. תורג'מן סיפר בחקירה כי אביו רכש עבורו את הדולרים אצל חלפן כספים. אביו טען כי הגיש תלונה במשטרת חדרה, והיום הוא אמור להגיע שוב לתחנה במטרה לנסות ולאתר את החשוד. בעקבות הפרסום הודיעה חיפה לשחקנים כי מעתה כספים זרים יומרו אך ורק בבנקים מורשים בישראל, ולא אצל חלפני כספים או במשרדי המרת מטבע שאינם מוכרים.

לגבי התקרית עם משומר, ייתכן והמעורבים בתקרית יצטרכו לספק הסברים. משומר אמור לפתוח היום בהרכב במשחק ההכנה השלישי מול בשיקטאש, בו ייבחן הקשר הליטאי לינאס פילבאיטיס. כזכור, עטר מתלבט לגבי השחקן בעיקר בגלל שמדובר בשחקן בעל אופי התקפי. המאמן מחפש קשר הגנתי ובונה גם על תמיר כהן, שמציג יכולת טובה מאוד במחנה. החלוץ ויאם עמאשה עשוי ליטול חלק במשחק בשלישי, בכפוף להתייעצות עם הצוות הרפואי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחד משחקני ההתקפה של הקבוצה ישוחרר בתום המחנה. אם יושג הסדר לגבי תורג'מן, הוא יישאר, ואז שלומי אזולאי שמבוקש בבני יהודה או מוחמד גדיר, שמבוקש בבני סכנין והפועל עכו, יעזבו.

אייל גולסה התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אנחנו מתגבשים, מזג האוויר טוב והאימונים ברמה גבוהה. אנחנו מתחילים להבין את השיטה שראובן רוצה מאיתנו ואני מאמין שבעוד כמה משחקים כל שחקן יידע מה אנחנו צריכים לעשות במגרש".

אתמול חשפנו: תורג'מן וימפולסקי עוכבו בזלצבורג

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully