וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ז'ילינה: "אסור לנו לשחק על 0:0"

אצל היריבה הסלובקית של קרית שמונה דרוכים לקראת הגומלין. נונס: "אין לנו סיבה לדאגה". פיך: "מודאג מהאווירה שתהיה"

עירוני קרית שמונה תתייצב ביום שלישי לאחד המבחנים החשובים ביותר שלה העונה, וכשהיא בפיגור של 1:0 מול ז'ילינה הסלובקית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, היא תנסה להפוך את הקערה על פיה. היריבה הסלובקית תגיע לארץ ביום ראשון, ונראה שגם במחנה של ז'ילינה, שכבר ביקרה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2010/11, יש דריכות רבה.

מאמן ז'ילינה פרנס אדלאר אמר היום (שבת): "התוצאה מהמשחק הראשון טובה לנו, אבל אסור לנו לשחק על 0:0. אנחנו מבינים מה המשמעות של ספיגת שער". שחקנה של ז'ילינה רוברט פיך הוסיף: "ברור שהולך להיות פה משחק חדש מאחר וניצחנו 0:1. אני חושב שזה יהיה משחק של טקטיקה. זה יעזור לנו מאוד אם נבקיע שער ואנחנו ננסה לעשות את זה. קרית שמונה היא ללא ספק קבוצה חזקה יותר בבית. אנחנו חייבים להיות זהירים ומסוכנים יותר".

פיך גם התייחס לעובדה שהמשחק לא יתקיים בקרית שמונה אלא יועתק לקרית אליעזר, ואמר על כך: "אני לא יודע עד כמה זה יעזור לנו. הם יזכו לתמיכה של הרבה מאוד אוהדים. אני מודאג מהאווירה שתהיה. אנחנו צריכים להתמקד בהופעה שלנו ולהתמודד עם מזג האוויר החם".

ריקרדו נונס הפורטוגלי, שהחמיץ את בעיטת הפנדל בדקה ה-80, ולמזלו הרב יוזף פיאצ'ק תיקן את הטעות שלו כתוצאה מכדור הקרן, ציין: "אנחנו לא צריכים לדאוג. קרית שמונה היא קבוצה טובה, אבל אין סיבה לדאגה. ליגת האלופות נועדה לקבוצות שלא מפחדות. ניצחנו בבית ואנחנו נמצאים בנקודת פתיחה טובה יותר מהיריבה שלנו, ויש לנו קובצה טובה. נעשה הכל כדי לנצח".

ליגת האלופות: נפטצ'י באקו מחכה לקרית שמונה

הכירו את היריבה האפשרית הבאה של קרית שמונה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully