וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "מינסוטה היא אופציה טובה עבורי"

הפורוורד שנמצא בליגת הקיץ סבור שהוולבס יכולים להתאים לסגנון המשחק שלו: "באתי לכאן כי זה יעזור לקריירה שלי"

ליאור אליהו שוהה בימים אלו בארצות הברית ומנסה להרשים את ראשי מינסוטה טימברוולבס במשחקי ליגת הקיץ. הלילה (שישי), רשם הפורוורד הופעה שנייה במדי הקבוצה, קלע שש נקודות ב-11 דקות ועזר לוולבס לנצח 65:78 את קליבלנד ללא עומרי כספי. בראיון לאתר "יורוהופס", דיבר אליהו על חלום ה-NBA ועל רצונו לשחק במינסוטה.

"יש לי חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב, אבל בכל קיץ יש לי סעיף יציאה ל-NBA. משחקי ליגת הקיץ שונים מהמשחקים באירופה. לפעמים אתה צריך לעשות משהו בשביל עצמך. באתי לכאן כי אני חושב שזה יכול לעזור לקריירה שלי", הסביר אליהו מדוע יצא לשחק בליגת הקיץ.

על חלום ה-NBA אמר: "כל שחקן כדורסל חולם לשחק ב-NBA. נבחרתי בדראפט לפני כמה שנים והיו הרבה דיבורים, אבל עכשיו אני רוצה להפסיק לדבר ולהתחיל לשחק. טוב שיש בליגת הקיץ הרבה שחקנים אירופאיים. אני חושב שזה סימן טוב בשבילי".

הפורוורד התייחס לנוכחותם של האירופאים ריקי רוביו וניקולה פקוביץ' בסגל הזאבים: "זה לא תלוי בי, אבל אם אני צריך להחליט, אני חושב שמינסוטה תהיה אופציה טובה עבורי. אני צריך לחכות. שיחקתי הרבה פעמים נגד רוביו ופקוביץ' והיה תענוג לשחק איתם. מצד שני, לא קל לעזוב את האהבה שלי, הבית שלי, הקבוצה שלי, מכבי תל אביב".

כזכור, אליהו (26) נבחר במקום ה-44 של דראפט 2006 על ידי אורלנדו, שבהמשך העבירה את הזכויות עליו ליוסטון. בקיץ נשלחו הזכויות למינסוטה והשחקן יצא לשחק במדיה בליגת הקיץ.

אליהו קלע שש נקודות בניצחון על קליבלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully