וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "יש לנו חולשה שנבחרות יכולות לנצל"

הגארד הוותיק חושש שהיריבות ינצלו את הקו הקדמי הדליל של ארה"ב. ששבסקי: "לא ניראה מצוין תמיד, כי היריבות טובות"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ארצות הברית אמנם מחצה אמש (חמישי) את נבחרת בריטניה המסכנה 78:118 במשחק ההכנה השלישי שלה לקראת האולימפיאדה, אך קשה למצוא זלזול במחנה האמריקאי - אפילו לא אצל קובי בריאנט. כוכב הלייקרס הודה היום כי אפילו לנבחרת שמקווה להיקרא "נבחרת החלומות" יש חולשה אחד בולטת, והיא מגיעה מעמדות הפנים.

"אין ספק שיש לנו חולשה שנבחרות אחרות יכולות לנצל, ואנחנו חייבים לטפל בזה", אמר קובי. "מדובר בגודל. נבחרות יכולות להאט את המשחק וללכת פנימה נגדנו, ונהיה חייבים לטפל היטב בלחץ ההגנתי שלנו". כזכור, מי שאמור היה לטפל בנקודה הזו בדיוק הוא דוויט הווארד הפצוע שלא נמנה על הסגל, כשמייק ששבסקי נאלץ להסתדר ללא מספר שחקני פנים נוספים שלא יהיו בלונדון, כגון כריס בוש, למרקוס אולדריג' ובלייק גריפין הפצועים.

ששבסקי עצמו דיבר גם כן אחרי הניצחון על בריטניה, ונשמע נחוש וממוקד לא פחות. "אנשים אומרים שאנחנו צריכים קריאת השכמה, אבל אנחנו כבר ערים", אמר קואץ' קיי. "מעולם לא ישנו וגם אם אנחנו משחקים לא טובים לפרקים זה לא בגלל שאנחנו לא מוכנים, פשוט היריבות שלנו טובות. לא ניראה מצוין כל הזמן בגלל ששאר העולם פשוט טוב".

שני המצטיינים של ארצות הברית אמש היו דרון וויליאמס וכרמלו אנתוני. הראשון תפס את מקומו של כריס פול בחמישיה, בעוד כוכב הניקס ירד לספסל לטובת קווין דוראנט, אך לא נשמע מתוסכל מכך: "מבחינתי זה בסדר. המאמן רצה להעלות חמישיה אחרת, לנסות קצת דברים אחרים. הוא עדיין מנסה לבדוק כמה דברים עם החבורה הזו, וזה בסדר מבחינתי".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully