וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אסור להתפשר על קשר אחורי"

20.7.2012 / 10:31

שחקנים משוכנעים כי הקבוצה זקוקה ל"שחקן שמסוגל לעשות הגנה". עטר ממשיך לבחון את פיליבאיטיס. אזולאי סובל ממתיחה

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לפני המחנה

"אסור להתפשר על קשר אחורי. כרגע הקבוצה זקוקה יותר לשחקן שמסוגל לעשות עבודת הגנה מאשר שחקן שמשפיע על היכולת ההתקפית", כך אמרו שחקנים במכבי חיפה אחרי ההפסד 2:1 לבוטב פלובדיב הבולגרית במשחק האימון אתמול (חמישי). כזכור, המאמן ראובן עטר מנסה לבחון בימים האחרונים את החלק ההגנתית של הקשר הליטאי לינאס פיליבאיטיס וזאת מאחר שהמאמן משוכנע שהוא מסוגל לתרום לחלק ההתקפי.

במקביל, עטר ממשיך ללחוץ כדי להביא לקבוצה את ניקולאס אולמדו. הנהלת המועדון פנתה שוב לסוכניו וביקשה לנסות ולהגיע להסדר. יחד עם זאת יש לציין כי עדיין לא הצטמצמו הפערים בין הצדדים. סוכניו של הקשר הגנאי אובד אנסה מנסים להנחית את השחקן להתרשמות בישראל לאחר שהקבוצה תשוב ממחנה האימונים.

החלוץ שלומי אזולאי, שנפצע במשחק והוחלף במחצית הראשונה, נבדק לאחר המשחק והתגלה כי הוא סובל ממתיחה והצוות הרפואי יעקוב אחרי מצבו. בהתאם לקצב ההתקדמות של ויאם עמאשה, יוחלט האם הוא ייטול חלק באחד המשחקים בשבוע הבא.

דינו אנדלובו, חלוצה הדרום אפריקאי של בני יהודה, יצטרף למכבי חיפה בשבוע הבא אחרי משחק הגומלין של הזהובים בארמניה ביום חמישי. בחיפה לא הופתעו מהיכולת הטובה שהציג השחקן עם שער ובישול ב-0:2 על שיראק: "אנחנו מכירים את השחקן ומודעים ליכולות שלו וזו הסיבה שהוא הצטרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully