וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שער בכורה לקטן במחנה, הפסד ראשון לעטר

19.7.2012 / 21:16

הקפטן כבש בפנדל בהפסד 2:1 לפלובדיב הבולגרית, שעשתה מהפך. אזולאי מתח שריר והוחלף. גולסה: "נהיה מוכנים לליגה"

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה לפני המחנה

אחרי הניצחון במשחק הראשון על פריבראם הצ'כית, ראובן עטר עמד היום (חמישי) בפני המשימה השנייה שלו במחנה כשפגש את המדורגת שישית בליגה הבולגרית, בוטב פלובדיב. חיפה הובילה משער של יניב קטן, אבל הבולגרים ביצעו מהפך. אחת הנקודות שעטר רצה לבחון במשחק היא היכולת ההגנתית של הקשר לינאס פיליבאיטיס, שפתח בהרכב. הפעם, יש לציין, המאמן החליט לעלות בהרכב הראשון שלו, כשתמיר כהן פינה את מקומו לקשר הליטאי. ככל שהמשחק התקדם, חיפה איבדה את המומנטום.

אחרי המשחק אתמול דובר על השילוב בין קטן לחן עזרא. בדקה ה-27, השילוב הזה הוביל לשער יתרון, כשהקשר שהגיע ממכבי נתניה סחט פנדל והקפטן דייק מהנקודה הלבנה. אחרי המחצית הראשונה, עטר יכל להיות מרוצה גם מהשילוב בין אדין צוצאליץ' לאנדריי פיליאבסקי, ששוב דאגו לשמור על רשת נקיה. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה הוחלף שלומי אזולאי שסבל ממתיחה באלון תורג'מן. במחצית החליט עטר לערוך ארבעה חילופים כשהוציא את ניר דוידוביץ', עודד אלקיים, שמואל שיימן ועידן ורד, והכניס את אמיר אדרי, אייל משומר, טאלב טואטחה ודלה ימפולסקי.

בתחילת המחצית השניה עזרא שסחט את הפנדל כבש, אבל השער נפסל בטענת נבדל. עשר דקות מהפתיחה מוחמד גדיר ורועי עטר החליפו את קטן ואייל גולסה. בהמשך גם עזרא הפעיל הוחלף בסינטאיהו סלליך ופיליבאיטיס הנבחן יצא כחצי שעה לסיום לטובת תמיר כהן. בדקה ה-69' הצליחו הבולגרים להשוות את התוצאה מרגליי אנג'ל ראחוב. עשר דקות לסיום, המהפך הושלם ומכבי חיפה ירדה עם הפסד ראשון במחנה באוסטריה.

יש לציין כי עטר שוקל להחתים שני קשרים. הקבוצה פנתה שוב לניקולאס אולמדו וגם קובי מויאל עדיין על הכוונת. אם יצטרפו שני קשרים, זה יקרה בעמדות הקשר האחורי וקשר 50/50 לצדו, שיתחרו עם תמיר כהן ואייל גולסה על חולצת ההרכב.

גולסה עצמו אמר בסיום: "היה משחק אימון פיזי. היו לנו רגעים טובים במשחק, במיוחד במחצית הראשונה בה הגענו למצבים. אנו ממשיכים לעבוד קשה ונגיע מוכנים ומחויבים לליגה".

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עודד אלקיים, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן, לינאס פיליבאיטיס, אייל גולסה, עידן ורד, חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי.

עוד שותפו: אמיר אדרי, אייל משומר, טאלב טואטחה, דלה ימפולסקי, תמיר כהן, סינטאיהו סלליך, אלון תורג'מן, רועי עטר, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully