וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה התאמן, פיליאבסקי: "השילוב עם צוצאליץ' טוב"

18.7.2012 / 14:20

חלוץ מכבי חיפה חזר לראשונה מאז הפציעה, הבלם על ההגרלה: "יהיה מעניין במחזור הראשון". שביעות רצון מתמיר כהן

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של חיפה לפני היציאה המחנה

בצל הבקשה המפתיעה מהסקאוט אלון חרזי לקצץ בשכרו ולאחר הניצחון אמש (שלישי) על פריבראם הצ'כית במחנה באוסטריה, מכבי חיפה חזרה הבוקר להתאמן לקראת המשחק מחר מול קבוצת פלובדיב הבולגרית. במועדון חיכו בקוצר רוח ללוח המשחקים שפורסם היום, ושמעו כי הקבוצה תתארח בארבעת המשחקים הראשונים אצל מכבי תל אביב והפועל באר שבע, ותארח את האלופה קרית שמונה ואת מ.ס אשדוד. במשחק האחרון לפני הפלייאוף תתארח חיפה בנתניה.

לראשונה מפתיחת האימונים ערך החלוץ ויאם עמאשה אימון מלא. "אני מאושר לחזור וללבוש ירוק", אמר הבלם אנדריי פיליאבסקי ממחנה האימונים באוסטריה לאתר הרשמי. "יש כאן אווירה טובה, האימונים ברמה גבוהה מאוד. פתחנו את המחנה בצורה טובה עם ניצחון וזה חשוב". על החיבור עם הבלם אדין צוצאליץ' אמר: "החיבור עם אדין מתחיל להיות טוב. אדין בלם מצוין, אני שמח שהוא השותף שלי בהגנה".

פיליאבסקי התייחס גם להגרלת המשחקים, שזימנה את מכבי תל אביב כבר בפתיחה. "שמעתי שמצפה לנו משחק מעניין כבר בהתחלה עם מכבי תל אביב וזה טוב", אמר הבלם. "הגרלה היא הגרלה, בכל מקרה כולם ישחקו עם כולם. נבוא מוכנים. אני מאמין בקבוצה שלנו. יש לנו קבוצה חזקה ומחויבת, אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכול כדי שיהיו מרוצים העונה. רק שיבואו ויעודדו אותנו".

המאמן ראובן עטר כבר דיבר עם השחקנים אתמול ואמר להם: "התקדמנו מאוד מאז שהתחלנו את האימונים וחשוב שתדעו ליישם כל מה שאמרתי לכם מבחינה טקטית. אני רוצה לראות מכם הרבה מחויבות בכל סגירה, בכל פס ובכל אלמנט קטן אחר שקורה במגרש. בסופו של דבר, מה שחשוב זה שאגיע למצב שאני יושב בצד, מסתכל עליכם ונהנה".

הקשר לינאס פיליבאיטיס ייבחן במשחק מחר ואם יותיר רושם חיובי ייתכן וייפתח משא ומתן. יחד עם זאת, ראובן עטר רוצה לבחון קודם את היכולות של השחקן מבחינה הגנתית, לאחר שהבוקר התבטאו בקבוצה כי מדובר בשחקן שיכול לתרום לחלק ההתקפי. הקשר תמיר כהן ימשיך לקבל הזדמנות ובמועדון מרוצים משילובו אתמול במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully