וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוב פנתה לאולמדו, עטר רוצה עוד קשר

19.7.2012 / 10:18

סוכניו של הארגנטינאי: "הכל תלוי בהם". הערב: משחק אימון מול בוטב פלובדיב. חרזי עשוי להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של חיפה לפני היציאה המחנה

אחרי הניצחון הראשון במחנה על פריבראם הצ'כית (0:1), ראובן עטר ינסה לשמור היום על מאזן מושלם במשחק מול בוטב פלובדיב הבולגרית, העולה החדשה לליגה הראשונה במדינה. יניב קטן שנטש את האימון אתמול (רביעי) צפוי להשתלב. שחקנים בקבוצה התייחסו אתמול לפיגוע בבולגריה ואמרו: "היה קשה מאוד לשמוע מה קרה שם, במיוחד כשנהרגו ישראלים. זה כואב, אבל אין לזה שום קשר למשחק מחר (היום, א"י)".

הקשר ליאנס פיליבאיטיס ימשיך להיבחן גם הערב, אבל במקביל חיפה חידשה את הקשר עם סוכניו של ניקולאס אולמדו בארגנטינה. יש לציין כי לא נוצרה התקדמות משמעותית במשא ומתן עם הקשר הארגנטינאי של גודוי קרוס, אך הדבר מצביע על רצונו של עטר לראות את השחקן בקבוצה גם במחיר גבוה יותר. מקורב לעסקה אמר אתמול: "אולמדו ישחק במכבי חיפה או שיישאר בארגנטינה. יש עדיין סיכויים לעסקה אבל זה תלוי במכבי חיפה". ייתכן שעטר יצרף בסופו של דבר שני קשרים, קשר אחורי וקשר 50-50.

חלק מאנשי המועדון הופתעו לקרוא אתמול שהסקאוט אלון חרזי התבקש לקצץ בשכרו. כרגע לא מתנהל משא ומתן בעניין, אבל לאחר חזרת הקבוצה לארץ ייתכן מאוד שתתקיים פגישה בין חרזי לראשי מכבי חיפה. הסקאוט נחשב לאדם מוערך מאוד במועדון וההערכה היא שהצדדים יגיעו לעמק השווה.

עדיין אין כל חדש בנוגע לשלומי אזולאי. עוד לפני המחנה סוכם כי המשא ומתן עימו ייערך לאחר חזרת הקבוצה לארץ. אזולאי מציג יכולת טובה, אבל ייתכן שבני יהודה תדרוש את השחקן במסגרת עסקת דינו אנדלובו. יחד עם זאת, ההחלטה הסופית בעניין תהיה של עטר. חיפה אמורה לסיים בקרוב את המשא ומתן עם טוברוק בנוגע להשאלת או רכישת כרטיסו של אלון תורג'מן, שלו חוזה מופקד בבקרה לארבע שנים. החלוץ ויאם עמאשה ערך אתמול, לראשונה מאז הפציעה, אימון מלא.

הדיון בעניינו של דודו דהאן בבית הדין של ההתאחדות נקבע ל-30 ביולי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully