וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "דלגליש פוטר כי לא טיפל נכון במקרה סוארס"

למנג'ר מנצ'סטר יונייטד יש תובנות לגבי המתרחש בליברפול והוא הוסיף: "כעסתי על אובדן האליפות, אני צריך להוריד קצב"

הפגרה כנראה משעממת את סר אלכס פרגוסון. המנג'ר הסקוטי הוותיק עומד לפתוח עונה מספר 27 על הקווים באולד טראפורד ובינתיים, הוא יורה לכל הכיוונים.

לאחר שאמש (חמישי) הוא כבר הספיק לרמוז שירכוש את רובין ואן פרסי מארסנל ולתת את ברכת הדרך לעזיבתו של דימיטאר ברבאטוב, פרגי ממשיך לירות לכל הכיוונים: "לא הופתעתי לראות את קני דלגליש עוזב את ליברפול", הוא אמר, "הבעלים ג'ון הנרי ראה את התקרית הגזענית של לואיס סוארס והרגיש שהיא לא טופלה כהלכה".
הדברים התפרסמו יממה לאחר שסוארס עצמו טען כי הכוח הפוליטי של יונייטד היה זה שהוביל להשעייתו לשמונה משחקים בעונה החולפת, לאחר שהוא הואשם בכך שקרא למגן השדים האדומים פטריס אברה "שחור".

פרגוסון לא עצר ביריבה ממרסיסייד ודיבר גם על הבלם שלו, ריו פרדיננד, שלא זומן לסגל נבחרת אנגליה ביורו האחרון: "אני לא חושב שהוא ייצג את אנגליה שוב, לא רואה את זה קורה. הוא בן 33 ורוצה להיות כשיר עבור הקבוצה. אם בלם שומר על עצמו, הוא יכול לשחק גם עד גיל 37".

פרגוסון כבר לא ילד והוא כבר חצה את גיל 70, כאשר לאחרונה הציקו לו בעיות בריאותיות. המנג'ר הודה: "אני חייב להוריד קצת את הקצב, מבחינת טיסות למשל. הדרך בה הפסדנו את הליגה לסיטי הוציאה אותי משלוותי וכעסתי".

לסיום, הוא עסק בצמד החלוצים שלו: "קשה להגיד אם ווין רוני נמצא בשיא היכולת שלו, אבל השערים שלו נותנים לנו הרבה. לגבי דני וולבק, היו לו תשעה שערים בעונה שעברה, אבל כדי להיות חלוץ על אתה צריך לפחות 20. זה יקרה עבורו".

הסיפור העצוב של דארן פלטשר

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully