וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "הישג גדול, חזרנו למקום אליו אנחנו שייכים"

19.7.2012 / 22:45

מאמן נבחרת העתודה חגג את החזרה לדרג א': "יש לשחקנים לב גדול, ננסה להביא מדליה". קופל: "עם ישראל יכול להתגאות"

איזה משחק מטורף נרשם הערב (חמישי) בסופיה, אך עבור נבחרת העתודה של ישראל חשובה רק התוצאה הסופית: נבחרתו של שרון דרוקר גברה 66:69 על נבחרת בלגיה, עלתה לחצי גמר אליפות אירופה לדרג ב', והבטיחה למעשה את חזרתה לדרג א', ממנו הודחה לפני שלוש שנים. ישראל נראתה נינוחה לאורך מרבית המשחק, וכבר הוליכה ביתרון דו ספרתי גדול, אבל משחק ענק של אליאס אלסיסי (34 נקודות, 8 מ-8 לשלוש) הוביל למהפך, וכמעט שמט את הניצחון תחת רגליה של ישראל. למזלו של דרוקר, היה לו את בר טימור בדקה האחרונה שלא איבד את העשתונות, ויחד עם ערב טוב של אור סולומון ושון דאוסן השלימה ישראל את המשימה.

"זה הישג גדול לבחורים עם תצוגה של נחישות ולחימה" התמוגג בסיום מאמן נבחרת העתודה, שרון דרוקר. "יש להם לב גדול. הגיע לנו לנצח ואנחנו בדרג א', המקום אליו אנחנו שייכים. תמיד אמרנו שאנחנו הכי טובים ונעלה. עכשיו נרגע, מחר יש יום חופש ואז ננסה להביא מדליה. אני מרגיש גאווה וכל כך נרגש לרקוד עם דגל ישראל בבולגריה במקום בו היה הפיגוע הנורא הזה".

גם אבנר קופל, יו"ר איגוד הכדורסל היה נרגש מאוד מהניצחון, ומחזרתה לדרג א': "התחלנו בדרך חדשה. זו גאווה לאומית, הישג אדיר לבחורים צעירים, והסימבוליות של מה שקרה שלשום בבולגריה זו התשובה הישראלית לנחישות הרצון וההישגיות. אני גאה בבחורים, בצוות והמאמנים וכל עם ישראל יכול להתגאות בבחורים כאלו".

העתודה ניצחה את בלגיה וחזרה לדרג א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully