וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אופ"א לא אישרה לקיים דקת דומייה

19.7.2012 / 15:43

הזהובים רצו לכבד את זכר הרוגי הפיגוע בבולגריה לפני שיראק (20:00, ספורט2). מורי ייכלל בסגל, הקבוצה התכנסה במלון

שחקני בני יהודה התכנסו החל משעות הצהריים בבית מלון בתל אביב לקראת משחקה של הקבוצה הערב באצטדיון רמת גן (חמישי, 20:00שידור בספורט1), נגד שיראק הארמנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופאית. השחקנים הגיעו לבית המלון, אכלו ארוחת צהריים משותפת והתפזרו למנוחה בחדרים. מאוחר יותר צפוי להם התדריך הטקטי המסכם של המאמן דרור קשטן, בו גם ימסור המאמן את ההרכב. הקבוצה תגיע מהמלון ישירות לאצטדיון רמת גן.

ההתאחדות לכדורגל ביקשה לקיים הערב דקת דומייה לזכר הרוגי הפיגוע הרצחני אמש בבולגריה, אולם למרות מאמצי הנהלת בני יהודה לא התקבל אישור מאופ"א ובסופו של דבר לא תתקיים דקת דומייה לפני המשחק.

בחלק המקצועי צפוי הבלם דן מורי להיכלל בסגל למשחק, למרות פציעה קלה בכף רגלו שנגרמה מדריכה על מסמר. בתחילה היה נדמה שבשל הפציעה יחמיץ מורי את ההתמודדות, אולם בסופו של דבר הוא נטל אמש חלק באימון המסכם ויפתח את המשחק על הספסל. מורי, שסיים את חוזהו בקבוצה, ממשיך בנסיונותיו למצוא קבוצה באירופה וככל הנראה לא ימשיך במדי הזהובים העונה.

מי שיהיה הערב תחת מעקב הוא החלוץ דינו אנדלובו, שעסקת העברתו למכבי חיפה סוכמה עקרונית, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אך ייטול חלק במפגש הכפול נגד הארמנים.
המאמן קשטן צפוי לפתוח עם ההרכב שתורגל באימונים השבוע, כאשר אביב חדד וגל כהן יפתחו במרכז ההגנה, איציק עזוז יתופקד כמגן ימני והקפטן כפיר אדרי כמגן שמאלי. חסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי, כאשר שלו מנשה שהועדף על פני אמיר עגייב יפתח יחד עם ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן בחלק הקדמי של הקישור.
אוהדי הקבוצה ישבו ביציע 3, כאשר כל אוהד שרכש מנוי זכאי לכרטיס חינם למשחק הערב.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully