וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "בני יהודה צריכה לעלות מדרגה באירופה"

18.7.2012 / 17:45

המאמן דיבר על המסורת של הכתומים והציב מטרות לפני שיראק בליגה האירופית (ה', 20:00, ספ' 1). אדרי: "לא יהיה קל"

קובי אליהו

אחרי הפסדה של עירוני קרית שמונה לז'ילינה, תנסנה הנציגות בליגה האירופית לסדר לישראל ניצחון ראשון לעונת 2012/13. בני יהודה תצטרך לעשות זאת מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול שיראק הארמנית, אותה תארח באצטדיון רמת גן, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, והיא מגיעה כפייבוריטית ברורה ועם ניסיון שצברה מהשנים האחרונות בהן שיחקה במפעל. המשחק מול הארמנים יהיה למעשה המשחק הראשון שיקיימו הזהובים וזאת לאחר שהמאמן דרור קשטן העדיף שלא לקיים משחקי אימון מאז תחילת ההכנות.

קשטן פתח את מסיבת העיתונאים הרשמית בסיבות לחזרתו לבני יהודה: "נכון שאני חוזר למועדון שעבדתי בו לפני שנתיים ומאוד נהניתי. לכן אני כאן שוב. זה מועדון חם, ביתי ומשפחתי ואווירה כאן היא יוצאן מן הכלל. זה נדבך מאוד חשוב בנוף הכדורגל הישראלי. השחקנים כאן מוכיחים בשנתיים האחרונות שיש בהם רוח של ווינריות, הם נמצאים בצמרת הכדורגל הישראלי כבר ארבע שנים והגרעין בבני יהודה משחק ביחד כבר כמה שנים. לזה נוסיף מספר שחקנים, יש לנו סבלנות ולא אצה לנו הדרך. אנחנו מסתמכים על הבסיס הרחב שיש בקבוצה".

על המשחק מול שיראק אמר: "קל זה לא יהיה. אנחנו בתחילת ההכנות ואין ספק שיש לנו עוד לאן להתקדם. המשימה שלנו היא לעבור שלבים במפעל האירופי. אני חושב שבארבע השנים האחרונות בני יהודה זה מועדון שמשתתף מדי שנה בליגה האירופית וזה יצר מסורת במועדון. המסורת הזו צריכה עכשיו לעלות מדרגה. גם לפני שנתיים שיחקנו מול קבוצה מארמניה, וההבדלים בינינו הם שהיריבים שיחקו כבר 15 משחקי ליגה ויש להם יתרון מסוים. נשתדל לצמצם את היתרון הזה ברוח ששוררת בתוך הקבוצה, למרות שאנחנו לא משחקים במגרש אליו אנחנו רגילים. נרצה להכריע את המפגש כבר מחר ולהבטיח את ההעפלה שלנו לשלב הבא.

"אנחנו מכירים את הקבוצה, יש להם יתרון שהם נמצאים באמצע הליגה, אבל למדנו את שיטת המשחק שלהם והסגנון. יש להם חמישה שחקנים זרים, וגם כאלה שמשחקים בנבחרת הצעירה והבוגרת של ארמניה. אנחנו יודעים מה החלקים החזקים והפחות חזקים שלהם".

קשטן דיבר גם על השאיפות לעונה הקרובה ואמר: "המוטו שלי כמאמן זה לשאוף תמיד להישגיות הכי גבוהה אליה ניתן להגיע. אף אחד לא ציפה בשנה שעברה שקרית שמונה תהיה אלופה. בספורט - כשיש מטרה ויש שאיפות - אתה מגיע לדברים הללו. זה רף, אבל זו קפיצת המדרגה שבני יהודה צריכה לעשות. אנחנו שואפים להמשיך להיות בצמרת הכדורגל הישראלי ולהתקדם באירופה. הרי לא מדברים על אליפות, אלא עושים אותה. כך היה בקרית שמונה וכך אצלי בכפר סבא ב-1982".

בהתייחסו למצבו הרפואי, זעם קשטן על התקשורת ואמר: "למרות הפרסומים, לא היה לי שום אירוע לב. יש לי תעודת בריאות ממוסגרת. קורה שאדם מרגיש לא טוב, אבל אתם אוהבים לעשות דרמות".

הקפטן כפיר אדרי הוסיף: "ראינו את שיראק, זו קבוצה טובה ולא יהיה קל מחר. אנחנו צריכים להיות מוכנים כי יש חשיבות רבה למשחק הראשון. נצטרך לעשות תוצאה טובה כדי שיהיה לנו קל יותר במשחק השני. כשרוצים, כל דבר הוא אפשרי. אנחנו בשלב כזה שלא צריך לדבר. ננסה לעבור את השלב הזה ולאחר מכן נקווה להגרלה טובה ונחשוב הלאה".

שלו מנשה צפוי לפתוח

הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם באצטדיון רמת גן ועל פי התרגול שנערך, צפוי המאמן קשטן לפתוח עם אביב חדד וגל כהן במרכז ההגנה, כאשר איציק עזוז יתופקד כמגן ימני והקפטן אדרי בעמדת המגן השמאלי. חסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי, כאשר שלו מנשה שהועדף על פני אמיר עגייב, ישחק בקישור יחד עם ננאד מרינקוביץ' ופדרו גלבאן. החלוץ הדרום אפריקני דינו אנדלובו שצפוי לעבור למכבי חיפה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, יפתח כחלוץ בודד בהתקפה.

שני שחקני הרכש היחידים שצורפו עד כה, ניר נחום ואיציק נאש, יפתחו את המשחק על הספסל ועשויים להשתלב בהמשך המשחק. שאר הספסל יורכב כולו משחקני נוער וצעירים תוצרת בית. השוער השני יהיה תום אלמדון וזאת לאחר שהשוער רן קדוש, חתם אמש באסי גלבוע מליגה א', כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מחר תתכנס הקבוצה בבית מלון בתל אביב, לארוחת צהריים משותפת ומנוחה, לאחריה יצאו השחקנים לאצטדיון רמת גן. אוהדי הקבוצה ישבו ביציע 3, כאשר מחיר הכרטיס למשחק יעמוד על 50 שקלים. אוהדים שרכשו מנוי שנתי, יקבלו כרטיס ללא תשלום, כנגד הצגת המנוי.

שיראק הארמנית חזרה העונה לאירופה לראשונה מאז 2004/5, ובסיבוב המוקדמות הראשון עברה את יריבתה המונטנגרית רודאר בזכות ניצחון חוץ 0:1, כשאת הגומלין הביתי בעיר גיומרי סיימה ב-1:1. הקבוצה לא לקחה אליפות מאז 1999, אבל תפסה מקום באירופה הודות לזכייה ראשונה אי פעם בגביע וכרגע ממוקמת במקום השני בטבלה כרגע אחרי 15 מחזורים.

הרכב משוער בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

הרכב משוער שיראק: ארתור חרוטיוניאן, חובחאנס גריגוריאן, חראיר מקויאן, דידייה קאדיו, יורו לאמין לי, איסמעאל פופאנה, טיגראן דבטיאן, קארן מוראדיאן, גבורג חובחאניסיאן, אנדרניק בריקיאן, דאמה דיופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully