וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ': "הפועל תל אביב זה אירופה לכל דבר"

הבלם שסגר לשנתיים ימריא למחנה: "חוזר לישראל רק בזכות האוהדים. אקנה מניה". החלוץ הניגרי אקיגו איוסו מועמד

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבלם זאב חיימוביץ' צפוי להצטרף בשעות הערב למחנה האימונים של האדומים בהונגריה, יממה לאחר שסיכם את תנאיו במועדון לשנתיים. הבלם ימריא יחד עם המגן הצעיר בן ביטון, שחקן הבית של המועדון שהושאל בשנתיים האחרונות לנס ציונה מהליגה הלאומית. גם הבלם הרוסי סרגיי גוליאטקין יצטרף לאימונים וייבחן על ידי ניצן שירזי.

חיימוביץ' חוזר לליגת העל לאחר שלוש שנים במהלכן שיחק בטרק גרוזני הרוסית ממנה שוחרר בינואר. "הייתי מועמד ב-2004 ומאוד רציתי להצטרף, אבל צריך לזכור שהיו אז שני קליברים כמו גרשון ודומב ודרור קשטן החלט שלא לקחת אותי בסופו של דבר", אמר הבלם לאתר הרשמי של האדומים. "כעת, אחרי ששירזי התקשר אליי והביע עניין, התלבטתי רק האם לחזור כעת לישראל, כי היה לי ברור שהפועל זה אירופה לכל דבר מבחינת המקצוענות".

חיימוביץ' סיפר כי קיבל עשרות טלפונים מאוהדים שהכריעו סופית את הכף מבחינתו: "אין אוהדים כאלה בעולם. הם נורא מעורבים ואכפתיים. הם סיפרו לי על התוכנית המשותפת עם חיים רמון וההנהלה להפוך לקבוצה שחלק גדול ממנה יהיה בבעלותם, ולדעתי דגם כזה, שעובד מעולה בליגות הבכירות באירופה, יכול לעבוד רק בהפועל תל אביב ולא בשום מועדון אחר בארץ. אוהדי הפועל נותנים הרבה יתר מכסף, אלא גם נשמה. אני חוזר לישראל רק בזכות האוהדים האלה. כמובן שאתרום את חלקי כמו כל השחקנים וארכוש מנייה בהפועל, גם אני רוצה חלק מהבעלות על המועדון הגדול הזה".

המאמן ניצן שירזי התייחס לצירופו של הבלם: "יש לו איכויות ורקורד מוכח בישראל וברוסיה, שזו ליגה חזקה ותובענית מאוד. מדובר בשחקן פיזי מאוד, אך עם זאת מהיר עם מיקום מעולה, שיחזק לנו את החלק האחורי. חוץ מזה, הוא מתאים מאוד למרקם החברתי האדום, ואני בטוח שהוא ייקלט בצורה מצוינת על ידי השחקנים שמאוד התלהבו שהוא מגיע אלינו".

עוד נודע כי חלוץ נבחרת ניגריה אקיגו איוסון (22) מועמד להצטרף לקבוצה על חשבונו של טוטו תמוז. איוסון שיחק בעונה שעברה בסמסונספור הטורקית, רשם 33 הופעות בהן כבש תשעה שערים ובישל ארבעה נוספים. לפני כן שיחק בקבוצת ווארי וולבס במדינתו. איוסון רשם שלוש הופעות בנבחרת הבוגרת של ניגריה בהן כבש שער אחד. האדומים כבר פתחו במגעים עם קבוצתו הניגרית המחזיקה בכרטיסו לגבי השאלה לעונת אחת עם אופציה לרכישה בסיומה.

הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את פצ'י במשחק אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully