וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: זאב חיימוביץ' סיכם לשנתיים

רכש מפתיע לאדומים: הבלם בן ה-29 חוזר לליגת העל אחרי שלוש שנים. מוחמד סאר ינחת להתרשמות, בן חיים יצא למחנה

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רכש ישראלי מפתיע להפועל תל אביב: הבלם זאב חיימוביץ' (29), סיכם את תנאיו לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במועדון ויחזק את הסגל של ניצן שירזי. חיימוביץ', שימריא בקרוב למחנה בהונגריה, נבחן בימים האחרונים בא.א.ק לרנקה הקפריסאית, אך רן בן שמעון החליט לא לצרפו. הבלם, ששיחק בקבוצת הנוער של האדומים, חוזר לישראל לראשונה מאז עזב בקיץ 2009 לטרק גרוזני הרוסית, והפועל תל אביב תהיה התחנה החמישית שלו בארץ אחרי הפועל רעננה, הפועל פתח תקוה, בני יהודה ומכבי נתניה. בינואר שוחרר חיימוביץ' מגרוזני ולכן הוא מגיע בהעברה חופשית.

הבלם הסנגלי מוחמד סאר (28) יגיע ב-48 השעות הקרובות להתרשמות במחנה האימונים של הפועל תל אביב בהונגריה. סאר השתייך בעברו למילאן ושיחק מספר חודשים כמושאל גם בלגאטסראיי הטורקית ובאטאלנטה האיטלקית. בין 2005-2010 שיחק בסטנדרד ליאז' הבלגית, עבר להרקולס הספרדית ואשתקד השתייך לסגל של גנק, אבל בפועל שיחק רק 45 דקות בליגת האלופות במשך כל העונה.

בנוסף לסאר, גם הבלם הרוסי סרגיי גוליאטקין (24) יצטרף ביום חמישי למחנה האימונים ויחל בהתרשמות כאשר המאמן ניצן שירזי יבחן את השניים ויבחר ביניהם.

האדומים ממשיכים באימונים בהונגריה והיום (רביעי) יקיימו משחק אימון ראשון מול פאקש המקומית, שסיימה אשתקד במקום השישי בליגה ההונגרית הבכירה. במשחק הזה עשוי לרשום החלוץ טל בן חיים, שיצטרף בהמשך היום לחבריו החדשים, הופעת בכורה במדים האדומים.

הפועל תל אביב הודיעה כי פתחה חשבון אינסטגרן לקבוצה עם תמונות ממחנה האימונים. שם המשתמש לחשבון הוא hapoelta.

צפו במסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל תל אביב

עדכון ראשון: 10:58

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל דקות ראשונות? בן חיים עם דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully