וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את פצ'י

טועמה כבש בבעיטה חופשית, מרעי המחליף הכפיל מבישול של הנבחן אובד והאדומים פתחו בצורה חיובית את המחנה בהונגריה

קובי אליהו

צפו בשחקני הפועל תל אביב לפני ההמראה להונגריה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב קיימה הערב (רביעי) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2012/13, כאשר ניצחה במחנה האימונים בהונגריה את פצ'י מהליגה המקומית הבכירה 1:2. סלים טועמה הבקיע את השער הראשון בכדור חופשי בדקה ה-11, ויקטור מרעי כבש את השני בדקה ה-70 וגם השער המצמק לא מנע מהאדומים לפתוח בצורה חיובית את המחנה. הרכש הטרי טל בן חיים צפה מן הצד ולא שותף, לאחר שהגיע רק היום להונגריה.

אחרי שקיבל מוקדם יותר בלם חדש לסגל בדמות זאב חיימוביץ', מתכוון ניצן שירזי לבחון במחנה האימונים את הבלם הסנגלי מוחמד סאר שהשתייך בעבר למילאן, וכן את הבלם הרוסי סרגיי גוליאטקין. השניים יצטרפו למחנה כנראה מחר, ובינתיים מי שנבחנו היו הקשרים האחוריים רהימה אובד שגם בישל וליעד אלמליח. גם ארתור אטצזיאנוב הצעיר קיבל הזדמנות בהרכב.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, והרגע היחיד הראוי לציון היה אותו ביצוע של טועמה במצב נייח. לאחר ההפסקה ביצע שירזי לא מעט שינויים, כשבין היתר שלח לכר הדשא את המגן דניאל בורחל, שעלה להופעת בכורה אחרי שהגיע בתחילת חלון ההעברות מבית"ר כפר סבא מליגה א'. לצד צעירים כמו עדן שרם וכפיר אייזנשטיין, נכנס גם מרעי, שחזר מעונת השאלה במכבי פתח תקוה והיה חתום על השער השני בדקה ה-70, אחרי בישול של האנגלי-ניגרי אובד. ההונגרים רק צימקו חמש דקות לסיום.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, יהודה חוטה, יגאל אנטבי, ליעד אלמליח, רהימה אובד, אלרואי כהן, סלים טועמה, ארתור אטצזיאנוב, עומר דמארי.

עוד שותפו: בוריס קליימן, עדן שרם, גיל גילקרוב, דניאל בורחל, כפיר אייזנשטיין, ויקטור מרעי.

זאב חיימוביץ' סיכם לשנתיים בהפועל תל אביב

לוח המשחקים של ליגת העל: הדרבי התל אביבי במחזור ה-9

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully