וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "לא הייתי מהמר נגד ג'רמי לין גם ביוסטון"

מאמן הניקס לשעבר בטוח שהרכז יצליח גם ברוקטס. אנתוני: "זרקו לו הצעה משוגעת". לין הודה: "העדפתי את ניו יורק"

ג'רמי לין לא יורד מהכותרות בניו יורק, גם אחרי עזיבתו הרשמית של הגארד ליוסטון. שעות אחרי החלטתם הסופית של הניקס שלא להשוות את הצעתם של הרוקטס להחתים את הרכז על חוזה של 25 מיליון דולר לשלוש שנים, בתפוח הגדול עדיין נרעשים.

לין עצמו אמר הערב לספורטס אילוסטרייטס: "בכנות, העדפתי את ניו יורק. אבל המטרה העיקרית שלי בשוק השחקנים החופשיים הייתה להגיע לקבוצה שיש לה תכניות עבורי ושרוצה אותי. רציתי רק להינות מלשחק כדורסל, ועכשיו בלי ספק הוקל לי".

"לא חשבתי שהניקס יוותרו עליו כשהייתה להם אופציה להשוות את ההצעה", הודה מייק ד'אנטוני, המאמן שלין פרח תחתיו. "אני שמח בשבילו על החוזה הנהדר שהוא קיבל, וחושב שיוסטון יכולה למצוא את עצמה עם שחקן טוב מאוד, מאוד מאוד, ולכל הפחות עם שחקן טוב. לא ידוע באיזו רמה הוא יחזור בעונה הבאה, אבל אני לא מתכוון להמר נגדו".

לגבי הביקורות שטוענות שיכולתו של לין הייתה רק תוצאה של שיטת המשחק של ד'אנטוני אמר המאמן, שנמצא כעת בלונדון בצוות העוזרים של מייק ששבסקי בנבחרת ארצות הברית: "אני לא חושב שזה הוגן כלפי אף אחד, במיוחד כלפי ג'רמי. במשך 20 משחקים הוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה, והוא שלט גם בכותרות העיתונים וגם על המגרש. אז אסור לפסול את האפשרות שהוא יחזור לעשות את זה, כי הוא כבר עשה את זה בעבר, וברמה הכי גבוהה שיש".

שני נציגי הניקס בנבחרת האמריקאית, כרמלו אנתוני וטייסון צ'נלדר, התייחסו גם הם לעזיבתו של לין. "יוסטון זרקה לו הצעה די משוגעת", אמר מלו. "בתקופה הקצרה אצלנו לפני שהוא נפצע הוא היה בכושר מטורף, אבל אף אחד לא יודע מה באמת התקרה עבורו. אני מחכה לראות מה יקרה איתו בהמשך". צ'נדלר הוסיף: "אני יודע שהמועדון רצה שהוא יישאר, שהשחקנים רצו שהוא יישאר, והרגשתי שגם ג'רמי רצה להישאר, אבל לא היה יכול לוותר על ההצעה שיוסטון זרקה לו".

הלייקרס דוחפים להשיג את הווארד, קובי נגד סטרן

הקליפרס הקדימו את הלייקרס במירוץ אחרי היל?

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully