וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין ביוסטון, בריאנט נגד סטרן

הניקס ויתרו על "הגארד האלמוני היקר בהיסטוריה", קובי בריאנט אומר ש"ההצעה של דייויד סטרן טיפשית", הלייקרס אחרי הווארד

ניו יורק גועשת, יוסטון מתרגשת, התקשורת סוערת, והכל בגלל שחקן שעד לפני שנה אף אחד לא שמע עליו. הניקס הודיעו הלילה (רביעי) שהם מוותרים על ג'רמי לין, והגארד עובר ליוסטון ויקבל חוזה של 25 מיליון דולר לשלוש שנים. יוסטון, שנהנתה מאוד מהשוק האסיאתי בתקופת יאו מינג, תקווה שגם הפעם תזכה לתרומה מקצועית מרשימה לצד רווחים כלכליים. "אני נרגש מאוד וגאה להיות שוב שחקן של יוסטון", כתב לין בטוויטר, כשהוא זוכר שהפעם האחרונה שלו במדי הרוקטס היה כנבחן אלמוני שבקושי קיבל הזדמנויות, ושוחרר מהקבוצה.

לין רשם בשנה שעברה ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.2 אסיסטים ב-35 משחקים במדי ניו יורק, כשהגארד שהיה עד אז אלמוני קיבל הזדמנויות רק בגלל שרשרת פציעות בשורות הניקס. התקופה הטובה שלו הייתה תחת המאמן מייק דאנטוני, כשהוא הסעיר את אמריקה ברצף של משחקים נפלאים, אבל המחליף מייק וודסון האמין בו קצת פחות. לראיה, וודסון הביא בפגרה את הגארדים ג'ייסון קיד וריימונד פלטון. "אני שולח אהבה גדולה ותודה רבה לניקס ולכל האוהדים בניו יורק", כתב לין, "תודה על התמיכה, זו ללא ספק הייתה השנה הטובה בחיי". על פי ההסכם של לין עם יוסטון, הוא צפוי להרוויח בשנתו השלישית 15 מיליון דולר, סכום שהכביד מאוד על תקרת המס של הניקס.

אפרופו ג'ייסון קיד: משטרת ניו יורק טוענת שהגארד, שעשה תאונת דרכים במהלכה רכבו נתקע בתא טלפון ונעצר על נהיגה בשיכרות, סירב לעבור בדיקת אלכוהול על ידי השוטרים.

* דיווחים בארה"ב טוענים שלוס אנג'לס לייקרס מגבירה את המגעים עם אורלנדו בנוגע לדוויט הווארד. על פי הדיווחים, הקבוצה מהוליווד דורשת מהווארד שיחתום על חוזה ארוך טווח לפני שהיא מסכימה עם הנהלת המג'יק על הטרייד. כמובן שאנדרו ביינום צפוי להיכלל בעסקה הזאת. גם יוסטון עדיין בתמונה בכל הנוגע לסופרמן.

* קובי בריאנט הגיב להצעה של דייויד סטרן, לפיה תהיה מגבלת גיל על טורניר הכדורסל האולימפי - גיל 23 ומטה, עם שלושה שחקנים מבוגרים - בדיוק כמו בטורניר הכדורגל. על פי סטרן, רק באליפות העולם של פיב"א לא תהיה הגבלה, ובעלי הקבוצות ב-NBA יוכלו להרוויח על הזכויות על השחקנים שלהם. "זה פשוט רעיו מטופש", אומר בריאנט, "זו אמורה להיות הבחירה של השחקנים. זה פשוט רעיון אידיוטי".

* מייק מילר, שנטען עליו בסיום העונה שעברה שהוא עלול לפרוש, הודיע שהוא חוזר לעוד עונה במיאמי. "בוא נתחיל שוב במסיבה גם בשנה הבאה", אמר מילר הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully