וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "מכעיס שהיו לנו דקות לא טובות בהגנה"

18.7.2012 / 19:07

מאמן נבחרת ישראל נשמע מעט מאוכזב למרות הניצחון על רומניה. אוחיון: "הייתה ירידת מתח". קוז'יקרו: "אנו מתקדמים"

אחרי הטיול הקל במשחק הראשון מול בלארוס, ניצחה הערב (רביעי) נבחרת ישראל גם במשחק האימון השני שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, הפעם 65:76 על רומניה. גיא פניני הוביל את קלעי ישראל עם 16 נקודות, אלכס טיוס הוסיף 13. המאמן אריק שיבק, שנאלץ להסתדר עדיין ללא יותם הלפרין, עומרי כספי וליאור אליהו, שילב כמות גדולה של שחקנים ונראה שבחן הרכבים שונים.

מאמן ישראל שיבק אמר לאחר המשחק: "גם במשחק היום היו לנו עליות וירידות. היו לנו דקות לא טובות בהגנה וזה קצת מכעיס. יכול להיות שחלק מהעניין זה החילופים הרבים שאנחנו עושים, היום זה היה משני טעמים, אחד שאנחנו רוצים לבדוק הרכבים ושחקנים.

"שתיים אנחנו מצפים מחר למשחק מאוד קשה מול נבחרת מאוד אגרסיבית עם הרבה כוח מתחת לסלים, כך שרצינו לחלק את הדקות יותר מהרגיל, במיוחד לשחקנים המרכזיים. אני חושב שזה השפיע על המהלך של המשחק, אבל בסך הכל גם היום היו לנו דקות טובות מאוד, ניסינו גם איזוריות כאלה ואחרות שאתמול לא עשינו. בסך הכל היה בסדר, אם כי משחק פחות טוב מאתמול".

לגבי איבודי הכדור הרבים (18) של הנבחרת אמר שיבק: "איך אומרים בטניס, אלה היו UNFORCED ERRORS. נסיונות שלנו לעשות דברים שלא צריכים לעשות אותם, אני חושב שזה קצת חוסר ריכוז וקצת חוסר כימיה שיש עדיין בנבחרת וכל שהזמן יעבור אני מאמין שאנחנו נוריד את איבודי הכדור".

רכז הנבחרת יוגב אוחיון הוסיף: "התחלנו טוב, הובלנו לאורך כל המשחק, הייתה ירידת מתח באיזה שלב, אני חושב שהתקרבנו ל-20 הפרש, חבל שלא המשכנו ללחוץ על הדוושה, אבל ראינו פה הרבה דברים. היו גם דברים פחות טובים, נתקן מה שלא היה טוב מחר, נקווה לבוא למשחק הכי קשה ולעשות הכי טוב שאפשר". לגבי איבודי הכדור הרבים אמר אוחיון: "זה דבר רגיל לקבוצה שמתאמנת רק שבוע אימונים, אנחנו נראים די טוב לתקופה הקצרה, אבל זה לא מספיק ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשתפר".

עידו קוז'יקרו על העליות והירידות של הנבחרת במהלך המשחק: "זה משחק אימון, תירגלנו כל מיני הרכבים, לא תמיד היו על המגרש שחקנים שרגילים לשחק אחד עם השני. לשם זה נתכנסנו כאן כדי לבדוק מה טוב לנו ומה פחות אבל בסך הכל אנחנו מתקדמים יפה, יחסית לנבחרת שמתאמנת שבוע ויומיים אנחנו די מתואמים, ועדיין יש לנו הרבה עבודה".

ישראל ניצחה 65:76 את רומניה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully