וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ישראל ניצחה 65:76 את רומניה

יממה לאחר הניצחון 50:72 על בלארוס, הצליחה הנבחרת של אריק שיבק להסתדר גם עם רומניה. גיא פניני בלט עם 16 נקודות

נבחרת ישראל המשיכה הערב (רביעי) בהכנותיה לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת של אריק שיבק, שהביסה אתמול 50:72 את בלארוס החלשה, לא התקשתה במיוחד גם מול רומניה וניצחה אותה 65:76 במשחק האימון השני שלה תוך 24 שעות ובכלל. זאת גם ללא שלושה מהכוכבים הגדולים של הנבחרת: עומרי כספי, ליאור אליהו ויותם הלפרין. גיא פניני בלט עם 16 נקודות, אלכס טיוס סיים שני במניין הקלעים עם 13.

גיא פניני שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
היה הכי טוב במגרש. פניני/מגד גוזני

למרות הניצחון, עדיין קצת קשה להתרשם מהכושר בו נמצאת הנבחרת, בעיקר בגלל זהות היריבה החלשה מאוד בה היא נתקלה. אריק שיבק ניסה הרכבים שונים ונתן הזדמנות לשחקנים רבים להרגיש את הכדור. מי שנראה מצוין, בטח בהתייחס לעונה המורכבת והקשה שעברה עליו במכבי תל אביב, הוא גיא פניני.

הפורוורד היה השחקן הכי טוב בנבחרת, לקח עליו את הזריקות והראה הרבה מנהיגות. אמנם היריבות במוקדמות אליפות אירופה יהיו הרבה יותר חזקות, אבל נראה שאפשר לסמוך על פניני. גם ניצן חנוכי, שמגיע אחרי עונה מצוינת בראשון לציון, הראה ניצוצות של כדורסל טוב מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחו את המבחן שני. כדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

רומניה קלעה ראשונה, אך סל של טיוס וחדירה מצוינת של אוחיון העלו את ישראל ליתרון ראשון, 2:4. הרומנים המשיכו להחטיא מכל מצב וישראל ניצלה את זה כדי לעלות ל-2:8 אחרי ארבע דקות וחצי. הרומנים הצליחו לצמק מעט, עד שעבירה וסל של כדיר העלו את ישראל ל-7:13. ישראל המשיכה לשעוט קדימה עם נקודות של יבזורי, קוז'יקרו ולימונד שסגרו את הרבע ב-12:22.

ישראל פתחה את הרבע השני עם ריצת 0:9 כששלשה של יבזורי שלחה את הרומנים לפסק זמן. רומניה צימקה קצת ל-31:18 עד ששלשה של נעימי העלתה את ישראל ל-18:34 עד ששלשה רומנית צימקה ל-34:21. ישראל המשיכה לטייל ועלתה ל-21:39. רומניה הצליחה לחזור למשחק, לאחר ששיבק ביצע מספר שינויים בחמישייה, וצימקה ל-29:41 עד סוף המחצית.

הרבע השלישי נפתח עם חדירה מצוינת של פניני, שקבע 29:43. כדיר הצליח להריץ את ישראל ל-36:48 ושלשה של פניני העלה את הנבחרת ל-38:51. ישראל המשיכה להתקשות לברוח ו-3:30 דקות לסיום הרבע השלישי זה התוצאה עמדה על 43:56 לישראל. שלשה נוספת של פניני קבעה 43:59 אחרי אסיסט מצוין של אוחיון. ישראל שמרה על היתרון וירדה בתום הרבע השלישי ב-46:60.

ישראל המשיכה בטיול הקל בפתיחת הרבע הרביעי כשאסיסט של מקל מצא את פניני, שקלע שתיים בדרך ל-48:62. ישראל המשיכה לעשות כמעט מה שהיא רוצה עם מקל ופניני וזה 56:68 4:40 דקות לסיום. בסופו של דבר, זה נגמר ב-65:76 לישראל.

קלעו לנבחרת ישראל: גיא פניני 16, אלכס טיוס 13, דגן יבזורי ורביב לימונד 9 כל אחד, אלישי כדיר ועידו קוז'יקרו 6 כל אחד, יוגב אוחיון וגל מקל 4 כל אחד, ניצן חנוכי ויובל נעימי 3 כל אחד, מורן רוט 2, אורי קוקיה 1. כן שותף: רוברט רותבארט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully