וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "המטרה העיקרית להחזיר את האליפות מסיטי"

אלכס פרגוסון יודע מה האתגר הראשי של מנצ'סטר יונייטד: "נהיה חייבים להתאושש". מאנצ'יני יודע: "השנה יהיה לסיטי קשה יותר"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד נחתה בדרום אפריקה לקראת המסע שלה לקראת תחילת העונה, כשהמאמן אלכס פרגוסון יודע מה המטרה העיקרית של הקבוצה שלו. "אנחנו רוצים להחזיר לעצמנו את התואר", אמר פרגוסון, שזוכר כיצד יונייטד איבדה את האליפות ברגע האחרון של המחזור האחרון ליריבה המושבעת סיטי, "זה חלק חשוב מההיסטוריה שלנו ב-20 השנים האחרונות: או שאנחנו אלופים, או במקום השני. נהיה חייבים להתאושש השנה, כפי שעשינו לא פעם בעשורים האחרונים. לכן העדיפות הכי חשובה שלנו: להחזיר את האליפות.

"כשארסנל לקחה לנו את האליפות ב-1998, שנה לאחר מכן לקחנו טרבל. כשצ'לסי לקחה שתי אליפויות רצופות, נאלצנו לשנות את קדם העונה שלנו כדי לפתוח חזק, מה שעזר לנו להחזיר את התואר. ההתאוששות זה הדבר הכי חשוב". הרכש החדש שינג'י קגאווה צפוי לערוך את הבכורה שלו מול פ.צ אמאזולו המקומית, בשבת הקבוצה תשחק מול אייאקס קייפ טאון. בנוסף לכל השמועות הרגילות על יונייטד, באנגליה גם מדווחים שבקבוצה רוצים את לייטון ביינס מאברטון.

רוברטו מאנצ'יני: "השנה למנצ'סטר סיטי יהיה קשה יותר"

רוברטו מאנצ'יני יודע איזה אתגר קשה מצפה למנצ'סטר סיטי העונה. בשנה שעברה הסיטיזנס זכו באליפות הפרמיירליג במחזור האחרון וחגגו לראשונה אחרי 44 שנים, אבל העונה התכולים לא רק ראו את היריבות מתחזקות (יונייטד וצ'לסי בעיקר) - אלא בעיקר גם יצטרכו להתמודד עם ציפיות גבוהות יותר.

"עשינו עבודה טובה בשנתיים הקודמות, ואני מקווה שנוכל לעשות עבודה טובה יותר בחמש השנים הבאות", אומר מאנצ'יני, "אבל אסור לנו לנוח או להתחיל לחשוב על זה שאנחנו אלופים ושאנחנו הכי טובים. יותר קשה לזכות באליפות כשאתה צריך להגן על התואר שלך. אנחנו מתחילים מאפס, ונצטרך לשכוח שזכינו באליפות. כל הקבוצות ירצו לנצח אותנו, ונהיה חייבים לעבוד קשה מתמיד".

מאנצ'יני התייחס למשחק האימון מול דינמו דרזדן, שבו שותף ניר ביטון למשך 86 דקות. "המטרה הכי חשובה מבחינתנו היא שהשחקנים הבכירים לא ייפצעו", אמר מאנצ'יני, "בגלל זה נתנו הזדמנות להרבה שחקנים צעירים". על הספקולציות שעולות על עזיבתו של קרלוס טבס: "כל מה שהיה, נגמר. הוא חזר, וההתנהגות שלו טובה. הוא כבש עבורנו שערים חשובים, ומתאמן טוב. ברור שיש ספקולציות, זה טבעי. יש לנו ארבעה חלוצים טובים, וכל קבוצה באירופה הייתה רוצה אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully