וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.7

זלאטן עבר רשמית לפ.ס.ז', צ'לסי מנחיתה יהלום ברזילאי וגם ווסטהאם מתחזקת. ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פריס סן ז'רמן הציגה את זלאטן איברהימוביץ', שנרכש ב-20 מיליון יורו ממילאן בעסקת הענק של הקיץ, כשהקדים אותו טיאגו סילבה שעשה את אותה הדרך תמורת 42 מיליון יורו. מרקו וראטי הוצג אף הוא, לאחר שנרכש ב-12 מיליון יורו מפסקארה.

* מודיבו מאיגה, 24, חלוצה של סושו ונבחרת מאלי, נרכש על ידי ווסטהאם וחתם לארבע שנים באפטון פארק. סכום ההעברה לא פורסם.

* ספורטינג ליסבון השלימה את העברתו של מגן נבחרת הולנד חאליד בולחרוז, 30, שסיים את חוזהו בשטוטגרט ובחר לחתום לשנתיים בקבוצה הפורטוגלית.

* המגן הברזילאי לאנדרו קסטאן עבר באופן רשמי מקורינתיאנס לרומא, תמורת סכום המוערך בכ-5 מיליון יורו. השחקן בן ה-25 חתם על חוזה לארבע שנים.

* הקפטן של ראן, קאדר מנגאן בן ה-29, נטש את הליגה הצרפתית וחתם לשלוש שנים באל הילאל הסעודית, שרכשה את הבלם הסנגלי תמורת 3 מיליון יורו.

* לאציו הודיעה רשמית על צירופו של הקשר המוכשר אנטוניו קאנדרבה, שמגיע בהשאלה מאודינזה.

* השוער היפני איג'י קוואשימה עזב את ליירסה וחתם לשלוש שנים בסטנדרד ליאז'

* בורוסיה מנשנגלאדבך השלימה את רכישתו של חלוץ טוונטה לוק דה יונג בן ה-21, שישחק בקבוצה בחמש השנים הבאות.

* בולוניה הגיעה לסיכום על העברתו של הבלם הברזילאי רוג'ר קרבאליו (25), ששיחק בחצי השנה האחרונה כמושאל בגנואה.

* המגן הוולשי כריס גאנטר (23) נמכר מנוטינגהאם פורסט לרדינג תמורת 2.3 מיליון ליש"ט וחתם לשלוש שנים.

* בלם נבחרת ברזיל, ז'ואן (33), עזב את רומא אחרי חמש שנים וחתם לשנתיים באינטרנסיונל.

* קרלוס ולה, החלוץ המקסיקני של ארסנל, סיכם על מעבר סופי לריאל סוסיאדד הספרדית. ולה, 23, כבר הושאל אשתקד לסוסיאדד, וכבש במדיה 12 שערים ב-35 הופעות. הוא צפוי לחתום לארבע שנים.

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווח כי קשר אינטרנסיונל אוסקר עבר בדיקות רפואיות בצ'לסי וקיבל אישור עבודה וצפוי להיות מוכרז כשחקנה של אלופת אירופה בקרוב. הבלוז צפויים לשלם כ-25 מיליון ליש"ט עבור אוסקר, שנחת אתמול בלונדון לקראת האולימפיאדה בה הוא ישחק עם נבחרת ברזיל.

* על פי "דיילי מייל", ליברפול קרובה להחתים את חלוץ נבחרת ארצות הברית, קלינט דמפסי, לאחר שסיכמה עם פולהאם על רכישתו תמורת 10 מיליון ליש"ט.

* ארסנל מצאה חלוץ עתידי: באנגליה מדווחים שהתותחנים סיכמו על רכישתו של מ'באיה ניאנג, הצרפתי בן ה-17 מקאן, ובכך הקדימו את טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי.

* חלוץ ברצלונה איברהים אפלאיי הקדים את החזרה מהחופשה כדי לשוחח עם טיטו וילאנובה על עתידו. כרגע נראה כי השחקן יעזוב כאשר אינטר, יובנטוס, לאציו, ארסנל וליל הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

* דיווחים באנגליה ובספרד טוענים שריאל מדריד רוצה את מיקה ריצ'ארדס, מגן מנצ'סטר סיטי.

* פיליפו אינזאגי בן ה-38 עשוי לחתום בגרנאדה הספרדית, כך על פי דיווחים בארץ המגף. גם ווטפורד ורדינג האנגליות הביעו בו עניין.

* דיווחים בברזיל טוענים שמנצ'סטר יונייטד הציעה 38 מיליון יורו על לוקאס מורה הצעיר, אבל סאו פאולו דחתה את ההצעה על הקשר בן ה-19.

* דמיטאר ברבאטוב הצהיר ש"אני יכול לעזוב את מנצ'סטר ייונייטד תמורת 5 מיליון ליש"ט", אבל בינתיים מאמן ווסטהאם סם אלרדייס הכחיש בתוקף את הדיווחים: "לא נחתים את אנדי קארול או ברבאטוב, זה לא על הפרק". קארול הבהיר גם לפולהאם שהוא לא מעוניין להצטרף אליה, ונחוש להישאר בליברפול.

* סוכנו של ברבאטוב: "היעד המועדף עליו הוא איטליה, הוא תמיד אהב את הכדורגל האיטלקי. אני יודע שמילאן ויובנטוס מחפשות חלוץ, ואני יודע שמילאן בשחקת באדום שחור ודמיטאר נראה טוב באדום. מילאן מעריכה אותו כבר הרבה שנים".

* אדריאנו גליאני, יו"ר מילאן, מבטיח לאוהדי הקבוצה תחליף הולם לזלאטן איברהימוביץ': "נביא אלוף להתקפה, יש לנו זמן עד ה-31 באוגוסט".

* האם האלוף עליו מדבר גליאני הוא אדין דז'קו? סוכנו של החלוץ הבוסני אישר כי מתנהלים מגעים בין הצדדים ואמר כי יש סיכוי סביר שהחלוץ יצטרף לרוסונרי.

* מאמן שחטאר דונייצק מירצ'ה לוצ'סקו טוען שקבוצתו דחתה הצעה של 33 מיליון יורו על ווילאן הבריזלאי, הקשר ההתקפי. "זו ההשקעה הכי גדולה שלנו, וצריך לכבד את זה", אמר לוצ'סקו, "נשחרר אותו רק במחיר הנכון, הוא לדעתי טוב יותר מאדן הזאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully