וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "זלאטן איברהימוביץ' הוא שחקן פ.ס.ז'"

המנהל הספורטיבי של הצרפתים התמוגג מהחתימה: "זו שנה גדולה לפ.ס.ז', זה יכול לשנות הכל". השבדי ירוויח 13 מיליון יורו

זה היה באוויר בימים האחרונים, אבל הערב (שלישי) נראה שזה הפך להיות רשמי: זלאטן איברהימוביץ' הוא שחקן פריס סן ז'רמן. החלוץ השבדי חתם במועדון הצרפתי וצפוי להרוויח 13 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו לשחקן שמרוויח הכי הרבה בליגה הצרפתית, כשפ.ס.ז' שילמה 23 מיליון יורו למילאן בכדי לזכות בשירותיו.

"הגענו להסכם, העסקה סגורה", אמר המנהל הספורטיבי של המועדון, לאונרדו. "זלאטן איברהימוביץ' הוא שחקן פריס סן ז'רמן, מחר הוא יעבור בדיקות רפואיות, ואז יוכל להתחיל ולכתוב את ההסיטוריה שלנו". לאונרדו המשיך ואמר: "זוהי שנה גדול לפריס סן ז'רמן. ששחקן כזה יגיע לפה, זה דבר ענק. זה יכול לשנות הכל".

גם בחזית של השחקן עצמו היו מרוצים מאוד מההסכמה המהירה עם המועדון הצרפתי, ומהחוזה שקיבל החלוץ. "כולם שמחים מאוד, וגם זלאטן", אמר סוכנו של השבדי, מינו ריולה. "עם ההגעה של איברה, למועדון יש עוד סיבה להיחשב לעיר עם הרבה יופי".

איברהימוביץ' צפוי להיות מוצג במסיבת עיתונאים רשמית כבר מחר יחד עם לאונרדו ונשיא המועדון. הגעתו של איברהימוביץ' יחד עם בואו של טיאגו סילבה ומרקו וראטי (שגם הוא צפוי להיות מוצג מחר), היא חלק ממסע קניות נרחב של המועדון הצרפתי, שהוציא עד כה קרוב ל-80 מיליון יורו הקיץ.

האם פריס סן ז'רמן עומדת להשתלט על ליגת האלופות?

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully