וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל תחייב את ואן פרסי להישאר עד תום חוזהו

בכיר במועדון הלונדוני: "מתכוונים להשאירו במועדון לפי חוזהו. כשהוא יהיה בן 30 יהיה קל יותר לגרום לו לשנות את דעתו"

בזמן שבתקשורת האנגלית מדווחים על כך שרובין ואן פרסי כבר מסתובב ברחובות מנצ'סטר ומחפש אחר בית, כחלק ממעבר אפשרי שלו למנצ'סטר סיטי, שלחה הערב (שלישי) ארסנל מסר חד וברור, לפיו אין בכוונתה לשחרר את השחקן העונה. כזכור, ואן פרסי הודיע לפני כשבועיים כי בכוונתו לעזוב את המועדון הלונדוני בעקבות חילוקי דעות עם המנג'ר, ארסן ונגר וההנהלה לגבי הכיוון אותו לוקחת ארסנל, אך במועדון לא מתווכנים לוותר על שירותיו בקלות, ועשויים להשאירו למרות הסיכון שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא ויוכל לעזוב ללא תמורה.

"אנחנו מתכוונים להשאיר אותו ולחייב אותו לשחק לפי החוזה שלו", אמר בכיר בתותחנים. "כשהוא יהיה בן 30 יהיה קל יותם להחתימו מחדש, ואנחנו מקווים שבשנתו האחרונה של החוזה שלו, הוא ישנה את דעתו ויישאר במועדון". בארסנל בונים בעיקר על כך קבוצות עלולת להיבהל בעונה הבאה מגילו של השחקן (30) ועבר הפציעות הבעייתי שלו, מה שאולי יסייע להם להשאירו במועדון. עם זאת, נראה שמדובר בעיקר בניסיון של ארסנל לגרום לקבוצות שמעוניינות בו להציע הצעות גבוהות יותר.

עתה ממתינים אוהדי וראשי המועדון לשחקן שיגיע לאימוני הקבוצה, שנפתחו כבר אתמול. ואן פרסי קיבל שיחרור מיום הפתיחה בגלל שהוא מתאושש מפציעה, והוא צפוי להצטרף לקבוצה במסעה לקואלה לאמפור ביום שבת, לשלושת משחקי האימון שיקיימו התותחנים באסיה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully