וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7

ואן פרסי מחפש בתים במנצ'סטר, ברצלונה מפלרטטת עם קוסיילני, ומוריניו בעקבות מגן ימני. כל ההעברות והשמועות

העברות

* ריבר פלייט הודיעה על החתמתם של שלושה שחקני רכש לקראת עונת החזרה לליגה הבכירה. המגן הימני גבריאל מרקאדו (28) הגיע מראסינג קלוב, השוער מרסלו בארוברו (28) הצטרף מוולס סארספילד וחואן קרלוס לסקאנו (21) מרוסאריו סנטרל.

* אסטודיאנטס ניצחה את בוקה ג'וניורס במאבק על רומן מרטינס. קשרה בן ה-29 של טיגרה חתם רשמית וייכנס באסטודיאנטס לנעליו הענקיות של חואן ורון, שפרש באופן סופי. "הוא הדבר הכי קרוב שיש לוורון בארגנטינה", הצהיר מאמנו דייגו קאניה.

* ולדימיר קומאן, קשר נבחרת הונגריה בן ה-23, עזב את מונאקו וחתם בשורות קרסנודאר הרוסית.

* הקשר מייקל בראדלי חתם ברומא ועבר מקייבו תמורת 3.75 מיליון יורו. השחקן יישאר בקבוצה עד 2016.

* הנטישה ההמונית של ויאריאל נמשכת, ועכשיו תורו של החלוץ הארגנטינאי מרקו רובן, 25, שחתם לחמש שנים בדינמו קייב.

* ג'סטין זולו, 22, לשעבר בהפועל באר שבע והפועל ראשון לציון, חתם לשלוש שנים בקבוצת גולדן ארווס מדרום אפריקה.

שמועות

* האם ריאל מדריד בדרך לבצע מחטף ולצרף את שני כוכבי מלאגה, סנטי קאסורלה ואיסקו תמורת 20 מיליון יורו בלבד? ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי לשייח' אל תאני נמאס להפסיד כסף במלאגה והוא מוכן למכור את צמד הקשרים, הראשון מהסגל הבוגר של ספרד והשני מהסגל האולימפי.

* מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי במאבק על רובין ואן פרסי. התקשורת האנגלית מדווחת שהאלופת הפרמיירליג וסגניתה מעוניינות לצרף את חלוץ ארסנל, שהביע את רצונו לעזוב את הקבוצה של ארסן ונגר. סיטי מצפה שקרלוס טבס יימכר בקרוב למילאן ב-30 מיליון ליש"ט, סכום שיפנה מקום להחתמת רכש גדול חדש, אך במקביל נטען כי אלכס פרגוסון עדיין לא מוכן לוותר על האפשרות לצרף את ואן פרסי. כמו כן, דווח כי ואן פרסי כבר נראה מסייר בשכונות במנצ'סטר בחיפוש אחר בית חדש.

* יש לציין כי פרגוסון הודיע כי יונייטד מתכננת להחתים עוד שחקן או שניים הקיץ, אך קשה להניח שזו תהיה החתמה בכזה סדר גודל. כזכור, גם אדין דז'קו מסיטי עשוי לעבור למילאן, שמוכרת את זלאטן איברהימוביץ' לפריס סן ז'רמן, כך שעוד כסף יתפנה לסיטי.

* ריאל מדריד הקדימה את צ'לסי במירוץ אחר מייקון, כך טוענים באירופה. הבלאנקוס יציעו לאינטר כ-8 מיליון יורו עבור המגן הברזילאי בן ה-31, ואם יחתום בשורות הבלאנקוס, עשוי להרוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה למשך שלוש שנים.

* סוכנו של קרלוס טבס מודה: "המעבר של קרליטו למילאן הוא מסובך, אבל הוא עדיין אחד החלומות הגדולים של אדריאנו גליאני. יכול להיות שעכשיו זה הזמן הנכון".

* בספרד מדווחים כי ברצלונה נמצאת בדילמה: או להחתים שחקן אחד ב-40 מיליון יורו, או להחתים שניים ב-20 מיליון יורו, מאחר שאתלטיק בילבאו סירבה להוריד מהדרישות שלה על חאבי מרטינס: 40 מיליון יורו.

* עוד טוענים בספרד כי ברצלונה שבעת רצון מתרומתו של חאבייר מסצ'ראנו, וקרובה להחתימו על חוזה חדש. הארגנטינאי הגיע בקיץ 2010 מליברפול תמורת 22 מיליון יורו, וצפוי להוסיף עוד שנתיים לחוזהו, שמסתיים ב-2014.

* למרות זאת, ברצלונה עדיין לא ויתרה על צירוף בלם נוסף כאלטרנטיבה לקרלס פויול המתבגר ולמוד הפציעות, ועל פי דיווחים בספרד היא עשויה לפנות לארסנל בנוגע לצרפתי לורן קוסיילני.

* אלברו ארבלואה התייחס למעבר האפשרי של לוקה מודריץ' לריאל מדריד: "הוא שחקן מצוין, אשמח אם הוא יגיע, תהיה תחרות מעניינת על מקום בקישור".

* מנצ'סטר יונייטד מקווה לשים את ידיה על לוקאס מורה, הקשר ההתקפי הברזילאי המבטיח של סאו פאולו, אבל חוששת שריאל מדריד תקדים אותה. העובדה שהשחקן מחזיק 20 אחוז מכרטיסו עשויה להוריד מהמחיר שלו.

* פרנץ בקנבאואר דורש מהנהלת באיירן מינכן להחתים את סמי חדירה. "הוא השחקן שבאיירן הכי צריכה. הוא התבגר במדריד, הפך למנהיג, והוכיח את זה ביורו. אוהדי באיירן דורשים שחקנים כמוהו, שנותנים 100 אחוז".

* באחר מאתרי הכדורגל באנגליה מדווח שניר ביטון הישראלי, שחקן מ.ס אשדוד, יחתום במנצ'סטר סיטי בסוף החודש.

* נשיא אינטרנסיונל הברזילאית ג'יובאני לואיג'י מדווח שטוטנהאם וצ'לסי רוצות את אוסקר: "קיבלנו מייל, אבל ההצעה הייתה נמוכה מדי. אנחנו חושבים שהוא שווה 20 מיליון יורו. זו לא הייתה ממש הצעה, אלא יותר גישוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully