וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "היה לי מרגש ללבוש את מדי הנבחרת"

המתאזרח נהנה מבכורה טובה מול בלארוס. שיבק: "משחק חיובי יחסית לזה ששחקנים לא בכושר". מקל: "מפה צריכים רק לעלות"

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את משחקי ההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, כשהביסה את נבחרת בלארוס 50:72. עם זאת, בנבחרת הלאומית לא התרשמו יתר על המידה מיכולת השחקנים, והצהירו כי הם מקווים שההתקפה תלך ותתחזק עם כל משחק. "בסך הכל, למשחק ראשון, כששחקנים עדיין לא בכושר גופני וגם לא בכושר משחק, אפשר לסכם את המשחק הזה כמשחק חיובי למשחק אימון ראשון", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק.

"פתחנו את המשחק טוב ושמרנו טוב כמעט לכל אורכו. נכנסנו לאיזושהי שיטה מסויימת בהגנה ועשינו את זה ברמה סבירה. יש לנו קצת בעיה בריבאונד הגנה, דבר שאנחנו מדברים עליו הרבה, אבל בהתקפה החטאנו הרבה מאוד זריקות פנויות". על הופעת הבכורה של אלכס טיוס בנבחרת אמר המאמן: "הוא בהחלט נותן לנבחרת עוד מימד בעיקר בתחום האתלטי, כולל ריבאונד הגנה, ובהחלט יש לו נוכחות טובה בצבע מבחינה הגנתית, שמאפשרת לנו ללחוץ יותר חזק על הכדור כשאנחנו יודעים שאלכס מאחורינו משנה וחוסם זריקות".

אלכס טיוס עצמו אמר על משחקו הראשון במדי הנבחרת: "היה משחק טוב, והיה נחמד לבוא ולעזור היום לקבוצה. אני רק מנסה להיות במקום הנכון בהגנה, לחסום כמה זריקות, לקחת ריבאונד הגנה. בגדול, ההגנה שלנו עוד תשתפר במהלך הקיץ. בשבילי אישית היה מרגש, זה כבוד בשבילי ללבוש את המדים של הנבחרת".

גל מקל שסיים כקלע הבולט של הנבחרת עם 10 נקודות אמר: "בשביל משחק ראשון היה בסדר גמור. אנחנו רגילים בשנים האחרונות לפתוח קמפיין בסדר, ואני חושב שהיום באנו באינטנסיביות טובה מאוד נגד יריבה לא הכי חזקה, אבל בדברים שלנו היינו בסדר. מפה אנחנו צריכים רק לעלות ולהמשיך את החיבור והאינטנסיביות".

גיא פניני סיכם ואמר: "אחת המטרות שלנו היו לשמור על סקור נמוך ועשינו את זה. ברור שזה לא נבחרת מהאריות של אירופה, אבל אני מרוצה קודם כל מאיך שאנחנו שיחקנו. שיחקנו ביחד, היתה אווירה טובה, ובתור משחק ראשון אנחנו מרוצים. ברור שצריך להשתפר וזה יגיע עם הזמן".

הכנה: נבחרת ישראל הביסה את בלארוס 50:72

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully