וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הביסה את בלארוס 50:72

נבחרת ישראל פתחה טוב את משחקי ההכנה שלה כשהביסה את בלארוס 50:72. אלכס טיוס סיים עם 9 נקודות את הבכורה

פתיחה טובה לנבחרת ישראל במשחקי ההכנה שלה הערב (שלישי) לקראת מוקדמות אליפות אירופה בטורניר באוקראינה עם ניצחון על נבחרת בלארוס 50:72. המשחק היה ברמה ירודה מאוד במחצית הראשונה והשתפר קלות במחצית השנייה, בעיקר מהצד של ישראל, כשניכר שהנבחרת רחוקה מאוד מכושר משחק. אריק שיבק יכול להתעודד בכך שמדובר במשחק ראשון, ובכך ששלושה משחקני החמישייה שלו, יותם הלפרין, עומרי כספי וליאור אליהו לא ישחקו בטורניר. נקודות האור במשחק הם אלכס טיוס, גל מקל ועידו קוז'יקרו שהראו שיש לנבחרת עומק מסוים.

ישראל פתחה בחמישייה עם אפיק ניסים, יוגב אוחיון, גיא פניני, אלישי כדיר ואלכס טיוס. הדקות הראשונות היו מבולבלות של שתי הנבחרות, אבל באמצע הרבע הכניס אריק שיבק לפרקט את ניצן חנוכי שעזר במשחק ההגנתי וישראל ניצלה זאת למשחק טוב יותר בהתקפה ולבריחה ו-6:14. שלשה של פניני לקראת סוף הרבע קבעה יתרון 10 ובסיום הרבע הראשון 12:21 לישראל. פתיחת הרבע השני הייתה נוראית כשבמשך 6 וחצי דקות שתי הנבחרות לא קולעות סל שדה ומעמידות את התוצאה על 1:1. גל מקל בכמה דקות טובות העלה את ישראל ליתרון 15, אותו בלארוס הצליחה מעט לצמק. לימונד עם הבאזר קבע במחצית 18:31 לישראל.

הרבע השלישי נפתח יותר טוב מבחינה התקפית לשתי הנבחרות. עידו קוז'יקרו בשני מהלכים יפים ואלכס טיוס בשני דאנקים נתנו לישראל יתרון 26:41. בלארוס החלה לחזור, אבל נקודות של ניצן חנוכי ויובל נעימי שקיבל דקות ראשונות רק באמצע הרבע קבעו 36:51 לשחקניו של שיבק בסוף הרבע. פתיחת הרבע הרביעי היתיה דומה יותר לשני, שתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות, ורק גל מקל עם 5 נקודות רצופות פתח הפרש של 21 נקודות לנבחרת. שיבק ניצל את הדקות האחרונות לתת מנוחה לשחקנים מסוימים ולאחרים לנסות להכניס את עצמם לעניינים וקיבל נקודות מיבזורי, רותבארט וקוקיה. בסיום ניצחה ישראל: 50:72.

קלעו לישראל: לישראל: גל מקל 10,אלכס טיוס 9, אלישי כדיר וגיא פניני 8 נקודות כל אחד, עידו קוז'יקרו 7, רביב לימונד וניצן חנוכי 6, אוחיון ורות'בארט 4 נקודת כל אחד, אורי קוקיה ודגן יבזורי 3 נקודות כל אחד יובל נעימי ואפיק ניסים 2 נקודות כל אחד. כן שותף: מורן רוט.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully