וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן בלייק: "בולט תרם רבות להתפתחות שלי"

אלוף העולם ב-100 מ' מחמיא לבן ארצו לקראת הקרב ביניהם במשחקים האולימפיים בלונדון. בלייק: "אני מנצח אותו באימונים"

המשחקים האולימפיים בלונדון העומדים בפתח יזמנו לנו עוד מפגש מרתק בין שני האצנים הג'מייקנים המובילים בעולם, יוסאין בולט ויוהאן בלייק. אם לשפוט את יחסי הכוחות על פי תוצאות המבחנים על פי המבחנים בג'מייקה, אזי שבלייק הוא בעל הכושר הטוב יותר מבין השניים.

בלייק, אלוף העולם המכהן, קבע במבחנים שיא אישי מדהים במקצה ל-100 מטרים כשרץ ב-9.82 שניות ועקף את בולט המקרטע, אולם ערב יריית הפתיחה למשחקים, בלייק בן ה-22 לא רואה עצמו כפייבוריט. "ההחלטה שלי לעזוב את מאמן נעוריי ב-2008 ולעבור להתאמן תחת המאמן גלן מילס ולצד יוסיין בולט היה הצעד שתרם הכי הרבה להילה שיש סביבי כרגע", הודה בלייק.

בלייק סיפר על האימונים האינטנסיביים שעובר יחד עם בן ארצו בולט, לקראת התחרות. "כל הזמן אני רוצה לנצח, גם באימונים. אבל כל הזמן אני נתקל בבולט. לכן אני שואל את עצמי, איך אני הולך לעשות את זה ביום הגדול באמת באולימפיאדה? בגלל זה אני הולך למסלול לפעמים עם ביטחון, בגלל שאני יכול לומר לעצמי שאני מנצח אותו באימונים", הוסיף בלייק.

בלייק סיפר על יחסיו הקרובים עם בולט, ואף הודה כי האחרון היה בורג מרכזי בהתפתחות המדהימה שלו בשנים האחרונות. "יוסיין אומר לי: אל תשכח שאתה לא עושה את זה בשביל אנשים, אתה לא עושה את כל זה גם בשביל האוהדים והמשפחה שלך. אתה עושה את זה בשביל עצמך ורק בשביל עצמך. זה עוזר לי להיות מרוכז, זה מביא לי מוטיבציה".

בולט אף הוא סיפר על הכנותיהם האחרונות למשחקים: "אני ויוהאן מתאמנים כל יום יחד, כך שאני יודע כמה קשה הוא עובד. הייתי מאוד רוצה שהוא ינצח את ריצת ה-100 מטרים אם אני לא הייתי שם, אבל בוא לא נדבר על הנושא הזה. אני לא רוצה להביא על עצמי מזל רע", חתם בולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully