וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א יצאה להונגריה, איגייבור על סף סיכום בבטיס

האדומים יצאו למחנה אימונים, הקשר האחורי ליעד אלמליח ייבחן, איגייבור לא המריא מכיוון שאין לו ויזה אך צפוי לעבור לספרד. אלימלך: "הפועל תל אביב חיה, חזקה ונושמת"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי ספקות ארוכים לאורך הקיץ לגבי קיום מחנה האימונים, המריאה הבוקר (שלישי) הפועל תל אביב למחנה בהונגריה. אתמול עדיין סערו הרוחות בקבוצה בעקבות ההודעה של ניצן שירזי על כך שאינו מעוניין להוציא את טוטו תמוז, אביחי ידין ועמרי קנדה למחנה, וזאת מכיוון שהם בדרכם החוצה מהמועדון לאור ביקושם באירופה. בסביבת ידין לא ממש אהבו את ההחלטה הזאת של שירזי, מכיוון שהקשר מאוד רצה לצאת עם הקבוצה למחנה בכדי לשמור על כושר ולהיות מוכן אם הצעותיו מספרד לא יתממשו.

לגבי תמוז, אמש כבר דווח בוואלה! ספורט כי החלוץ מעומד מוביל להצטרף לקבוצת ואסלוי הרומנית, אך לפי שעה בסביבותו מכחישים את העניין. אגב, לא רק השלושה לא יצאו למחנה, אלא גם נוסא איגייבור, שהגיע לנתב"ג אך לא המריא עם הקבוצה מכיוון שלשחקן אין ויזה להונגריה. בקבוצה ינסו לסדר את העניין עוד היום ולהטיס את הניגרי למחנה.

בסביבת איגייבור אמרו אתמול כי עסקת העברתו לטיס הספרדית על סף סיכום. הפועל ככל הנראה תקבל כ-800 אלף יורו על חצי מכרטיס השחקן כש-50 אחוזים נוספים תקבל אם יימכר. גם בעניין זה מקרובים למועדון הביעו פליאה אתמול. "איך זה שניצן מוציא למחנה את איגייבור, שהוא הכי קרוב לסגירה, ואת תמוז, ידין וקנדה הוא השאיר בבית? זה פשוט לעשות איפה ואיפה בין השחקנים".

מי שכן המריא עם הקבוצה הוא החלוץ טל בן חיים שהצטרף אתמול להפועל וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. גם הקשר האחורי ליעד אלמליח הצטרף לקבוצה וייבחן על ידי שירזי.

"אלה שחקנים שחלומם לשחק בחו"ל וייאמר לזכותם שיש להם גם ביקוש", התייחס עוזר המאמן שביט אלימלך לפני ההמראה להחלטה להשאיר את קנדה, ידין ותמוז בארץ. זה טיבו של העולם הם רוצים לשחק במקומות אחרים, ואנחנו צריכים להביא מהר מאוד שחקנים חדשים, מכיוון שאנחנו גם ככה באיחור של זמן בגלל כל התהליך של מעבר זכויות הניהול לקבוצת רמון. אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולהתנהג בהתאם למצב הזה".

אלימלך גם התייחס למטרות המחנה: "קודם כל המטרה הראשונית היא לגבש את הקבוצה. לא הגיעו ארבעה שחקנים בכירים, שלא יהיה קל למלא את המשבצת שלהם, אבל יגיעו שחקנים חדשים, הפועל ת"א חיה, נושמת ותהיה חזקה. בתקופה של טביב לא היה אידיאלי מבחינת הקהל, היה הרבה רעש. הקהל התחבר אלינו ברגע שהקבוצה עברה לידיים של רמון. אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו, אנחנו רוצים לנצח ואנחנו יודעים שייבחנו אותנו רק לפי תוצאות".

"תמיד האמנתי שאני אהיה פה ואשאר פה כי זה מה שרציתי", אמר שי אבוטבול שאף הוא התייחס לחסורנם של השלושה. "אין ספק שכל שחקן שעוזב הוא חסר, גם בעבר. אבל לכל שחקן יש מחליף, במיוחד בהפועל ת"א. נקווה שהם יתקדמו בדרך שלהם, אנחנו מאחלים להם בהצלחה ואנחנו נחשוב על השאיפות שלנו: לעשות מחנה טוב, להתאמן קשה ולהתגבש".

לסיום קינח אלוראי כהן כשדיבר על מטרות הקבוצה במחנה ובעונה עצמה: "להתגבש, להשתפר ולעבוד על התוכנית משחק של ניצן. נוסעים למחנה בעיקר לקבוצתיות ולהכנה הטובה של כולם ביחד וכל אחד לומד את השני יותר, לחיות אחד את השני 24 שעות, זה מאוד חשוב. קשה להגדיר מטרות אבל הפועל תמיד שואפת ונלחמת לזכות בכל התארים. הסגל לא שלם, וזה עדיין מוקדם, אבל אני מאמין שהקבוצה תהיה טובה. אני שמח שהאוהדם שמחים, זה חשוב לנו שהם יהיו שמחים ויהיו עסוקים רק בעידוד שלנו".

עומר דמארי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
עומר דמארי, הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully