וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טל בן חיים אמור לסגור הערב

פגישה נוספת תתקיים בין נציגיו של החלוץ ומכבי פ"ת. אם יחתום ייצא למחנה בהונגריה, בניגוד לתמוז, ידין וקנדה. ז'ואאו מועמד

ברני ארדוב

הקש ששבר את גב הגמל? צפו בתמוז מקלל את אלי טביב בשידור חי (11:30 דקות מתחילת הוידאו)

אחרי הפיצוץ אתמול (ראשון) במשא ומתן מול מכבי פתח תקוה, נראה כי טל בן חיים יסגור היום בהפועל תל אביב ואולי אף ייצא מחר בבוקר עם הקבוצה למחנה האימונים בהונגריה.

היום בערב אמורה להתקיים פגישה נוספת בין החלוץ ונציגיו לבין נציגי הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, ובה אמור בן חיים לסגור את תנאיו על חוזה לשנתיים במדים האדומים, עם אופציה לעונה שלישית. האופציה למימוש החוזה תהיה חד-צדדית, כלומר, רק בתנאי שבן חיים ירצה לחתום לעונה שלישית אצל האדומים, ולא כפי שמכבי פתח תקוה דרשה אמש, כי יחתום על חוזה לשלוש שנים. אם כל התנאים הללו יסוכמו, יהפוך בן חיים לרכש הראשון והמשמעותי בתקופת חיים רמון ומשה תאומים בהפועל תל אביב. יש לציין כי במקרה של מכירה עתידית לחו"ל או לקבוצה אחרת בארץ, 75 אחוז יועברו למכבי פתח תקוה, ורק 25 אחוז להפועל תל אביב.

ז'ואאו ויקטור, קשר אחורי ברזילאי בן 23 ששיחק בשנתיים האחרונות במאיורקה, עשוי לחתום בהפועל תל אביב שבודקת את תנאי השאלתו מהמועדון הספרדי. ויקטור שותף ב-32 משחקי ליגה של מאיורקה לפני שנתיים, אבל בעונה החולפת איבד ממעמדו ונטל חלק ב-12 משחקים, מהם חמישה כמחליף. הוא שיחק בעבר במספר קבוצות בברזיל, לבש במשך כשנה וחצי את מדי בוניודקור העשירה מאוזבקיסטן ובקיץ 2010 חתם במאיורקה אחרי שהרשים במבחנים. בעבר רשם שמונה הופעות בנבחרת הצעירה של ברזיל.

טוטו תמוז, אביחי ידין ועומרי קנדה לא ייצאו להונגריה

הברזילאי עשוי להגיע למחנה האימונים בהונגריה אליו הפועל תל אביב תצא מחר (שלישי), אולם שני שחקנים שלא ייצאו לשם הם טוטו תמוז ואביחי ידין. כידוע, השניים רוצים להימכר ולשחק בעונה הבאה בחו"ל, והבוקר הם קיבלו הודעה מהמאמן ניצן שירזי כי הוא לא מוכן שייצאו עם המועדון להונגריה, משום שהוא מעוניין לתרגל אך ורק את השחקנים שכן צפויים לשחק בקבוצה בעונה הבאה. שחקן נוסף איתו שוחח שירזי והבהיר לו כי לא ישתתף במחנה האימונים הוא עומרי קנדה, שגם כן לא אמור להמשיך במועדון. במועדון הדגישו שהמהלך נעשה בתיאום עם סוכניהם של שלושת השחקנים, לאור בקשתם לעזוב את הקבוצה.

המאמן מסתמך על רצונות ההנהלה לקצץ את הסגל הנוצץ של ולמכור שחקנים שיכניסו כספים למועדון. כזכור, ידין מחוזר על ידי קבוצות בספרד, אך הפועל תל אביב טרם נכנסה למשא ומתן על מכירתו. באשר לתמוז, הרי שמאז התפוצצה עסקת מונאקו בשלהי העונה שעברה, מנסים סוכניו למצוא לחלוץ קבוצה באירופה, אך עדיין ללא הצלחה. בימים האחורנים פורסם שספורטינג ליסבון מעוניינת בתמוז, אבל טרם שלחה הצעה רשמית להפועל.

לעומת השניים, קנדה טוען שהוא מחזיק בהצעה מראפיד בוקרשט, אך גם במקרה הזה עדיין להנהלת הקבוצה לא הגיעה הצעה רשמית. בכל אופן, בניגוד לתמוז וידין, מכירת קנדה לא צפויה להכניס לקופת המועדון סכומים גבוהים, אלא רק לחסוך את חוזהו.

בית משפט השלום בתל אביב-יפו גזר היום על אוהד הפועל תל אביב מאסר על תנאי למשך חודשיים בשל התפרצותו לכר הדשא בדרבי מול מכבי תל אביב אשתקד. כמו כן הורחק האוהד מכל משחקי המועדון לשנתיים.

שי אבוטבול סוף סוף סיכם על חוזה חדש

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully