וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול סיכם על חוזה חדש, הליך הבוררות בוטל

קשר הפועל ת"א הגיע להבנות עם לובין. עסקת בן חיים מתעכבת. המועדון איפשר לעבאס להתאמן בסכנין, קנדה ייקנס

שי אבוטבול סיכם היום (ראשון) עם הפועל תל אביב על חוזה חדש, ויבטל את הליך הבוררות שהוא מנהל מול המועדון. בפגישה שהתקיימה אחר הצהריים בינו לבין מנכ"ל הפועל תל אביב אמיר לובין, הגיעו הצדדים לפשרה. כזכור, לפני כשנה חתם הקשר על חוזה חדש לחמש שנים בעלות המוערכת בכ-150 אלף יורו לעונה, אך אלי טביב סירב לשלם לקשר את מה שסוכם בינו לבין היושב ראש דאז דורון אוסידון.

בחודש מרץ החל הליך הבוררות בין אבוטבול לטביב, כאשר תוצאותיו היו אמורות להתקבל בקרוב. אלא שכעת לאחר העברת הבעלות בהפועל תל אביב, הגיע אבוטבול לסיכום חדש, כשאבוטבול הסכים לקצץ מעט מחוזהו בכדי להמשיך במועדון בארבע השנים הקרובות שנותרו לו על פי החוזה. השחקן אמור לקבל רטרואקטיבית את משכורתו מהעונה שעברה.

בנושא אחר, נראה שעסקת טל בן חיים להפועל תל אביב תקועה מעט, אחרי שבמכבי פתח תקוה הציעו לחלוץ לחתום לשלוש שנים ולא לשנתיים, כפי שסוכם תחילה. השחקן הודיע כי הוא יחתום רק לשנתיים ולא יסכים להאריך את חוזהו לעונה נוספת. הנשיא עמוס לוזון הסביר לבן חיים בשיחה ביניהם כי הוא מעוניין שהחוזה יהיה לשלוש שנים, והוא יושאל לשנתיים להפועל תל אביב, זאת מכיוון שהוא צריך שנה נוספת לאחר חוזהו בהפועל תל אביב כדי למכור אותו לחו"ל. בן חיים מסר בתגובה: "במצב הנוכחי אני לא בהפועל תל אביב ולא באף קבוצה אחרת. כל האופציות פתוחות".

עבאס קיבל אישור להתאמן בסכנין

מחמוד עבאס נפגש היום אחר הצהריים עם לובין, וזה החליט להתיר לקשר להתאמן בבני סכנין עד אשר הצדדים יגיעו לסיכום על השאלתו. כזכור, כבר בשבוע שעבר הותר לעבאס להתאמן בסכנין, אך כשבהפועל תל אביב הבינו כי סכנין לא מתכוונת לשלם על השאלת עבאס אלא רק את משכורותו, החליטה הנהלת האוהדים להחזיר אותו לאימונים בהפועל תל אביב.

עבאס זעם מאוד על המהלך והתבטא כנגד הקבוצה, כשהדברים הובילו לפגישה שנערכה היום, בה הצדדים ניסו להגיע לפיתרון בעניין, וכאמור סכנין והפועל תל אביב אמורות להגיע לסיכום על השאלתו, כשהבעיה שנותרה כעת היא גובה התשלום.

כידוע סכנין נמצאת בבעיות כלכליות שעדיין לא מאפשרות לה אפילו להעמיד תקציב מינימום וקשה לראות כיצד היא תגייס כספים כדי לשלם להפועל תל אביב עבור השאלתו של הקשר. אלא שבסכנין משוכנעים שיגיעו לפתרון בעניין. אם בכל זאת לא יימצא פיתרון, עבאס, שמחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות, יחזור בסופו של דבר להפועל תל אביב לאחר מחנה האימונים של הקבוצה.

עומרי קנדה נעדר מהאימון, וייקנס

בינתיים ההתאחדות ביקשה מסמכים נוספים מהפועל תל אביב כחלק מרצונה לקבל הבהרות בדרך לאישור העברת הניהול של הקבוצה. הנהלת המועדון תעביר את אותם מסמכים ביום רביעי בתקווה לקבל את האישור הרשמי עד סוף השבוע הקרוב.

מי שנעדר מאימון הקבוצה היום הוא עומרי קנדה, שלא קיבל על כך אישור והוא צפוי להיקנס. משחק האימון מול הפועל רמת גן שאמור היה להתקיים מחר, בוטל.

מעבר לכך, קיימת הסתערות של אוהדי הקבוצה על מכירת המנויים שנפתחה הבוקר. בתוך שש שעות נמכרו כ-2,500 מנויים לשערים 4-5 ובהפועל תל אביב מקווים כי בשעות הערב המאוחרות תימכר כמות דומה של מנויים. בקבוצה ביקשו להדגיש כי לא מתקיימת מכירה במתחם האימונים של המועדון ומכירה מסובסדת לכל הארגונים השונים תיפתח מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully