וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טל בן חיים חתם לשנתיים

לחלוץ מכבי פ"ת יש אופציה לעונה נוספת אצל האדומים, שירכשו 25 אחוז מכרטיסו תמורת כחצי מיליון יורו: "הגשמתי חלום"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עסקת טל בן חיים הגיעה הערב (שני) לסיומה והחלוץ חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת בהפועל תל אביב. האדומים ישלמו למכבי פתח תקוה כחצי מיליון יורו עבור 25 אחוזים מכרטיסו של החלוץ, שישחק בשתי העונות הקרובות לפחות אצל מחזיקת הגביע. מאוחר יותר, הודיעה הפועל תל אביב כי החלוץ אכן סיכם את כל תנאיו במועדון ויחתום באופן רשמי לאחר שהעברת הזכויות תאושר בהתאחדות ביום רביעי.

טל בן חיים חלוץ הפועל תל אביב. קובי אליהו
בכניסה לפגישה. בן חיים/קובי אליהו

אחרי הפגישה היום אצל עורך דין הקבוצה עמית פינס, אמר נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון כי במהלך הזמן ינסו שתי הקבוצות למכור את החלוץ לאירופה במטרה שמכירה כזו תכניס כסף לקופה של שני המועדונים.

טל בן חיים אמר עם צאתו מהמפגש: "ההרגשה מעולה, אפשר לנשום לרווחה. אני שמח שהסאגה הזו הגיעה לסיומה ואפשר להגיד היום רשמית שאני שחקן הפועל. הגענו לעמק השווה, לא עמוס לוזון ניצח ולא אני. זה היה אינטרס משותף וכולם שבעי רצון.

"אפשר להגיד שהגשמתי חלום, כולם ידעו כמה רציתי להגיע להפועל תל אביב. אני שמח ומאושר ועכשיו הזמן לעבוד קשה. אני רוצה להצליח בהפועל תל אביב. אני רוצה לקוות ולהאמין שזו תחנה בדרך לאירופה". בן חיים התייחס לעובדה שיחזור לשחק לצד חברו עומר דמארי: "שיתוף הפעולה בין עומר דמארי לביני עבד מצוין גם במכבי פתח תקוה וגם בנבחרת ואני שמח לחזור לשתף איתו פעולה".

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון אמר: "סוכם שהפועל תל אביב תקבל 25 אחוז מהזכויות על הכרטיס של בן חיים, שבעצמו יחתום לשלוש שנים שם. במהלך השנים ננסה למכור אותו לאירופה. אני מרגיש שעשיתי טוב מאוד למכבי פתח תקוה ויותר טוב לטל בן חיים".

טל בן חיים, שיחגוג יום הולדת 23 בעוד קצת פחות מחודש, גדל במכבי פתח תקוה ועלה בעונת 2006/7 לקבוצה הבוגרת. את הופעת הבכורה שלו במכבי פתח תקוה רשם במסגרת גביע הטוטו במפגש מול הפועל תל אביב (0:0) ב-6 במרץ 2007. בשלוש העונות האחרונות הפך בן חיים לשחקן הרכב קבוע בקבוצה ממלאבס, כשבין לבין הוא גם מזומן לנבחרת ישראל ורושם שלוש הופעות במשחקים רשמיים וכובש אפילו שער אחד (ב-0:1 על גאורגיה בבלומפילד).

בעונה החולפת, בה ירדה מכבי פתח תקוה לליגה הלאומית, כבש בן חיים תשעה שערי ליגה ואחד נוסף בגביע המדינה. כזכור, עוד בינואר התקיימו מגעים להעברת בן חיים להפועל תל אביב, אך העסקה פוצצה. בן חיים יחבור בהפועל תל אביב לחברו ממכבי פתח תקוה לשעבר, עומר דמארי.

מחר בשעה 16:00 יקיימו אוהדי הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים במתחם חודורוב, בה יודיעו על הקמת עמותת האוהדים ותחילת תהליך רכישת הקבוצה על ידם. האוהדים סיכמו עם חיים רמון את כל מתווה הקנייה וביחד עם הנהלת הקבוצה יתחילו במהפכה, שתהפוך את הפועל תל אביב לקבוצת על אוהדיה. באירוע צפויות הפתעות ודוברים מיוחדים ומרגשים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
עמוס לוזון נשיא מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
סגר עוד עסקה מול הפועל תל אביב. עמוס לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully