וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טיטו וילאנובה בברצלונה יצא לדרך

צפו במסי וחבריו עורכים בדיקות רפואיות לפני אימון הפתיחה. רק 4 נציגים לבארסה ברשימת המועמדים לשחקן השנה, 7 לריאל

אחרי עונה מאכזבת בסטנדרטים שלה שהסתיימה עם גביע מקומי אחד ואכזבות בליגה ובליגת האלופות, ברצלונה תפתח מחר (שלישי) רשמית את עונת 2012/13 באימון הבכורה שלה, שיהיה גם הראשון של טיטו וילאנובה כמאמן ראשי.

עוזרו לשעבר של פפ גווארדיולה, שיערוך מחר מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקידו החדש, הסתפק בינתיים בהגעתם של 14 משחקניו למתחם האימונים, ביניהם ליאונל מסי, שהופיע לאימון הפתיחה לראשונה מזה ארבע שנים בהן קיבל מנוחה מוארכת, וגם דויד וייה, דני אלבס, אלכסיס סאנצ'ס וחאבייר מסצ'ראנו, שכבר עברו היום את הבדיקות הרפואיות לפני פתיחת האימונים.

קרלס פויול המתאושש מפציעה יערוך את הבדיקות הרפואיות שלו רק מחר, בעוד ששאר השחקנים, שהשתתפו ביורו 2012 וזכו למנוחה ארוכה יותר, יצטרפו אליהם לפני היציאה למסע משחקי ההכנה, פרט לג'ורדי אלבה שישחק במדי נבחרת ספרד באולימפיאדה.

המשחק הרשמי הראשון של בארסה יהיה ב-19 באוגוסט, בסופרקופה מול ריאל מדריד, שנה אחרי העימות המתוקשר בין וילאנובה למוריניו בסופרקופה הקודם.

בינתיים אופ"א פרסמה הערב רשימה ראשונית של 32 מועמדים לזכייה בתואר שחקן השנה של הארגון, בה מככבים שבעה נציגים של ריאל מדריד לעומת ארבעה של ברצלונה.

כל המועמדים: כריסטיאנו רונאלדו, איקר קסיאס, מסוט אוזיל, סרחיו ראמוס, פפה, צ'אבי אלונסו, פאביו קונטראו (ריאל מדריד), ליאונל מסי, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס (ברצלונה), דידייה דרוגבה, פטר צ'ך, פרנק למפארד, פרננדו טורס (צ'לסי), מריו באלוטלי, דויד סילבה, סרחיו אגוארו, יאיא טורה, ג'ו הארט, וינסנט קומפני (מנצ'סטר סיטי), אנדראה פירלו, ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), זלאטן איברהימוביץ' (מילאן), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), רובין ואן פרסי (ארסנל), פלקאו (אתלטיקו מדריד), שינג'י קגאווה, קובה בלאשצ'יקובסקי (בורוסיה דורטמונד), ראול (שאלקה), לסלי דייויס (באנגור סיטי).

הקלאסיקו הראשון בליגה: ב-6.10 בקאמפ נואו

מסי מתוודה על הקשיים שעבר באקדמייה של בארסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully