וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האל קלאסיקו הראשון: ב-6/7 באוקטובר בברצלונה

פורסם לוח המשחקים של הליגה הספרדית לעונה הקרובה. ריאל תארח את סגניתה ב-3 במארס ותפתח את העונה נגד ולנסיה

היום (שלישי) פורסם לוח המשחקים לעונת 2012/13 של הליגה הספרדית. בלי יותר מדי עיכובים, הנה התשובה לשאלה הראשונה שעולה אצל כולם: ברצלונה תארח את ריאל מדריד לאל קלאסיקו הראשון העונה במחזור השביעי, ב-6 או ב-7 באקטובר, בעוד המשחק בסיבוב השני יתקיים בסנטיאגו ברנבאו ב-2 או ב-3 במארס. אגב, צמד משחקי הסופרקופה בין ריאל לבארסה ייערכו ב-23 וב-30 באוגוסט. מאמני הקבוצות, ז'וזה מוריניו וטיטו וילאנובה, יוכלו לעמוד על הקווים במשחקים לאחר שקיבלו חנינה מההתאחדות לאחר העימות ביניהם בעונה שעברה.

הליגה הספרדית תצא לדרך בסוף השבוע של ה-18 וה-19 באוגוסט ולאלופה, ריאל מדריד, צפוי משחק לא קל על הנייר, בבית נגד ולנסיה שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי. ברצלונה תארח את ריאל סוסיאדד ואילו מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד, תתארח אצל אספניול.

הדרבי הגדול הראשון של מדריד, בין אתלטיקו לריאל, יתקיים במחזור ה-14 בסנטיאגו (1/2 בדצמבר) ברנבאו וברצלונה תארח את ולנסיה כבר במחזור השלישי (1/2 בספטמבר). עוד משחקים מעניינים: הדרבי של סביליה יתקיים במחזור ה-12 (17/18 בנובמבר) ואילו הדרבי הראשון העונה בין ברצלונה לאספניול יתקיים במחזור ה-18 (5/6 בינואר) בקאמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully