וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל פלפס: "היום אני שמח ובטוח בעצמי"

השחיין המצטיין התייחס בראיון ל"טלגרף" הבריטי לתקופה הקשה שעבר. פלפס: "היום אני עושה דברים שלא עשיתי בעבר"

אולימפיאדת לונדון 2012 עשויה להוות מבחן כמעט בלתי אפשרי השחיין הטוב בכל הזמנים מייקל פלפס. הסטנדרט המדהים שהציב פלפס עצמו באולימפיאדת בייג'ינג 2008, כשזכה בשמונה מדליות זהב ושבר את שיאו של מארק ספיץ האגדי, עשוי להטיל צל על כל הישג שלא ישיג האמריקאי בלונדון.

פלפס, שמכין את עצמו לשבעה משחים בהם ישתתף במהלך המשחקים, סיפר בראיון שפורסם היום (שני) ב"טלגרף" הבריטי, על ההכנות והתחושות לקראת יריית הפתיחה.

פלפס, שחווה משבר עמוק במישור המקצועי והאישי בשנים האחרונות, סיפר בפתיחות על השינוי שעבר לאחרונה ועל רמת המוכנות שלו. "לאורך כך הקריירה שלי אף אחד לא יכל לעמוד בדרכי. היו לי עליות וירידות, אבל אף אחד לא הולך להגביל את מה שאני עושה", אמר.

"אני הולך לעשות מה שארצה לעשות ומתי שארצה לעשות. זו הדרך לפיה עבדתי תמיד. אם אני רוצה משהו אני פשוט אלך ואשיג אותו. מיד כשהגעתי לספורט הזה רציתי לעשות דברים שמעולם לא ראו לפניי".

"אני חש שמח ובטוח בעצמי כעת", שיתף פלפס. "אמרתי כבר שבקיץ הזה אני מרגיש שמח יותר וזה משהו שלא הרגשתי מזה זמן מה. אני שמח במים".

"היום אני עושה דברים שבעבר בוב (מאמנו האישי) ביקש ממני ולא הייתי מוכן לעשות. היום אני פשוט מקבל את זה, מבין מה אני צריך לעשות בשביל להשיג את המטרות שלי".

פלפס אף התייחס ליריבות בינו לבין השחיין האמריקאי הבולט בעולם לאחרונה, ריאן לוכטה. "אני בטוח שאנשים יגידו מה שהם רוצים בתקשורת או במקומות אחרים, אבל אני וריאן עדיין חברים. הדברים שיגידו או לא לא יפגעו בחברות שיש בינינו. בכל מקרה, אני מתכוון לתת לו הפעם פייט, שלא כמו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully