וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סארי פלאח התנצל וביקש להיות מושאל

15.7.2012 / 15:15

הבלם הודיע: "טעיתי, מתנצל בפני המועדון". ברומניה טוענים: קיבל מענק של 50 אלף יורו וברח. מקורביו: "לא חייב כסף"

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: גדי וינסטוק

סארי פלאח, בלמה של מכבי חיפה, התנצל היום (ראשון) באופן פומבי וביקש לחזור להיות חלק ממכבי חיפה, אך בד בבד לצאת להתאוורר בשנת השאלה. באתר הרשמי של המועדון פורסמה הודעה שבה צוטט הבלם באומרו: "טעיתי. לא התנהגתי כמו שצריך כשחקן צעיר. לא קיבלתי החלטות נכונות ואני מתנצל בפני יעקב שחר, המועדון, ההנהלה, השחקנים והאוהדים. כל מה שאני רוצה ומבקש כרגע זה לחזור הביתה ולהתאמן".

כזכור, אתמול שלחו מקורביו מסר מפויס כשאמרו: "מכבי חיפה היא כמו משפחה וגם במשפחה קורות טעויות. סארי מוכן כעת לחזור למכבי חיפה, אבל יש לכך גם תנאים. הוא אוהב את הקהל ואת השחקנים וכרגע הוא לא חתום באף קבוצה". למרות שחזר בו אחרי שנעלם למועדון למרות שהיה תחת חוזה, פלאח לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה, ובין המועמדות לקלוט אותו כמושאל נמצאות בני סכנין, בני יהודה, גנט וסטנדרד ליאז'.

בינתיים, בוואסלוי הרומנית בה חתם לאחרונה סארי פלאח אף על פי שלא היה רשאי לעשות זאת, טוענים כי הבלם עזב את הארץ, לאחר שקיבל מענק חתימה בגובה 50 אלף יורו, אותו עליו להשיב במקרה שלא יחזור. "סארי לא חתם ברומניה ולא חייב יורו לאיש", הגיבו מקורביו לטענות.

פלאח התייצב הבוקר בבקו"ם במטרה להשתחרר מצה"ל ומקורביו לחצו עליו ליזום התקרבות עם הירוקים. כזכור, לשחקן חוזה לעוד שנתיים במכבי חיפה והוא מבקש שדרוג בהתאם לסטטוס החדש שלו – אזרח. לא מן הנמנע כי במידה ויושרו ההדורים בעקבות ההתנצלות, פלאח יצטרף לאימוני הקבוצה.

החלוץ דינו אנדלובו אמור לסכם את תנאיו במהלך השבוע ולשחק עם בני יהודה לפחות במשחק הראשון באירופה. בני יהודה מעוניינת באיציק כהן, שלומי אזולאי או סינטאיהו סלליך במסגרת העסקה. אנדלובו לא ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה, אליו תצא לפנות בוקר ושם תקיים ארבעה משחקי אימון. הראשון שבהם ייערך מחרתיים מול פריבראם הצ'כית. במסגרת המחנה ייבחן קשר וקפטן נבחרת ליטא, לינאס פיליבייטיס (27) המשחק בקבוצת גיורי בה כבש ששה שערים ב-81 הופעות.

כזכור, מוקדם יותר קיימה חיפה מסיבת עיתונאים בה אמר השוער ניר דוידוביץ': "המועדון עושה הכל כדי שנהיה קבוצה חדשה. אני בטוח שנהיה קבוצה טובה וחזקה השנה. יש רוח חדשה והתלהבות, גם בקרב האוהדים, גם בקרב השחקנים שלא פרצו עד עכשיו ומרגישים שזה הצ'אנס שלהם. כל אחד רוצה להראות שמקומו בהרכב. נפתח פה דף חדש, כולם מתחילים מאפס וכל השחקנים רוצים להוכיח שמקומם במכבי חיפה. אני מאמין שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב השנה".

הבלם אדין צוצאליץ' הוסיף: "הגעתי באמצע העונה שעברה וכמובן שזה היה יותר קשה עבורי, כי התחלתי לשחק באופן מיידי ולא ממש הכרתי את הקבוצה. אני חושב שהראיתי שאני יכול לשחק טוב ולעזור לקבוצה, וברור שעכשיו יהיה לי יותר קל כי אני כאן כבר 6-7 חודשים. אני מקווה להיות אחד המנהיגים של הקבוצה בעתיד". כשנשאל על ההבדלים בין ראובן עטר ואלישע לוי אמר: "קשה להגיד, חוץ מזה שראיתי שהמאמן החדש שלנו כוכב והאוהדים מאוד אוהבים אותו".

ניר דוידוביץ': "ש במכבי חיפה רוח חדשה"

הקשר לינאס פילייבטיס ייבחן בקבוצה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully