וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ': "יש במכבי חיפה רוח חדשה"

15.7.2012 / 10:17

השוער התייחס במסע"ת לעונה הקרובה: "בטוח שניראה הרבה יותר טוב". אדין צוצאליץ': "רוצה להיות אחד המנהיגים בעתיד"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו
עריכה: גדי וינסטוק

מכבי חיפה קיימה הבוקר (ראשון) מסיבת העיתונאים לקראת יציאתה מחר למחנה האימונים באוסטריה. זו למעשה תמיד ההזדמנות הראשונה של ראובן עטר להתחיל ולתרגל שיטות משחק חדשות ולשלב את שחקני הרכש שהגיעו בשבועות האחרונים לכרמל, וביניהם חן עזרא וחלוץ בני יהודה דינו אנדלובו. כמו כן, הקשר הליטאי בן ה-27 לינאס פיליבייטיס ינסה להרשים את ראובן עטר וייבחן במדים הירוקים בימים הקרובים, והוא אמור להגיע ביום חמישי ישירות למחנה.

דוידוביץ וצוצאליץ לפני הנסיעה (ראובן כהן). מכבי חיפה
"ההגנה שלנו תיראה הרבה יותר טוב השנה". דוידוביץ'/מכבי חיפה

"ואני מאמין שנחזור כקבוצה הרבה יותר טובה ומגובשת", אמר השוער הוותיק ניר דוידוביץ' במחנה האימונים. "עדיין לא נגענו יותר מדי בכדור ועבדנו על החלק הטקטי, אני מאמין שהמאמן יעשה את זה במחנה האימונים. כמובן שהחלק ההגנתי תמיד דורש יותר שיתוף פעולה והבנה עיוורת, ואני מאמין שנעשה את זה לאט לאט. ההגנה שלנו תיראה הרבה יותר טוב השנה".

על הפנים החדשות באימונים והרכש שעוד עשוי להגיע אמר דוידוביץ': "המועדון עושה הכל כדי שנהיה קבוצה חדשה. אני בטוח שנהיה קבוצה טובה וחזקה השנה. יש רוח חדשה, התלהבות, גם בקרב האוהדים, גם בקרב השחקנים שלא פרצו עד עכשיו ומרגישים שזה הצ'אנס שלהם. כל אחד רוצה להראות שמקומו בהרכב. נפתח פה דף חדש, כולם מתחילים מאפס וכל השחקנים רוצים להוכיח שמקומם במכבי חיפה. אני מאמין שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב השנה".

דוידוביץ' נשאל על עתידו האישי במועדון ובכדורגל בכלל, והשיב: "אני רוצה לשחק כמה שיותר, אבל הגוף זה לא תכנית כבקשתך. מהשנה כל עונה יכולה להיות עונת הפרישה שלי, אני משתדל שלא לחשוב על זה ולהכין את הגוף לכל משחק כמו שצריך, ורק העתיד יגיד מה יהיה".

גם הבלם אדין צוצאליץ' השתתף במסיבת העיתונאים ואמר: "הגעתי באמצע העונה שעברה וכמובן שזה היה יותר קשה עבורי, כי התחלתי לשחק באופן מיידי ולא ממש הכרתי את הקבוצה. אני חושב שהראיתי שאני יכול לשחק טוב ולעזור לקבוצה, וברור שעכשיו יהיה לי יותר קל כי אני כאן כבר 6-7 חודשים. אני מקווה להיות אחד המנהיגים של הקבוצה בעתיד". צוצאליץ' נשאל על ההבדלים בין ראובן עטר ואלישע לוי ואמר: "קשה להגיד, חוץ מזה שראיתי שהמאמן החדש שלנו כוכב והאוהדים מאוד אוהבים אותו".

על האפשרות כי יגיעו שחקני רכש נוספים אמר הבלם: "אפילו אם לא נצרף עוד שחקנים אני חושב שאנחנו יותר טובים מהעונה שעברה. מכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בליגה, והמטרות הן תמיד זהות: לזכות בכל התארים, צריך לתת הכל כדי לסיים את העונה הזאת עם תואר".

עסקת דינו אנדלובו אמורה להיסגר סופית השבוע. כזכור, חיפה ובני יהודה הגיעו להסכמה לפיה השחקן ייטול חלק במשחק הראשון של בני יהודה באירופה ביום חמישי, והמשמעות היא שהוא לא יגיע למחנה האימונים של הירוקים.

לגבי סארי פלאח, עד היציאה למחנה מחר צפויה פגישה עם הבלם. כזכור, מקורבי השחקן מנסים לקרב בינו לבין המועדון במטרה להחזיר אותו לקבווצה, כשפלאח גם מעוניין בכך. מי שאמור להכריע בעניין הוא הנשיא יעקב שחר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully