וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקשר לינאס פיליבייטיס יגיע למבחנים

14.7.2012 / 21:56

הקשר האחורי שיחק בגיורי ההונגרית ויצטרף למחנה באוסטריה. מקורבי פלאח: "חיפה כמו משפחה, סארי מוכן לחזור לקבוצה"

מכבי חיפה תצא מחרתיים למחנה אימונים באוסטריה, ובינתיים מתברר כי הקשר האחורי לינאס פיליבייטיס יגיע למבחנים וינסה להרשים את ראשי הקבוצה. פיליבייטיס הליטאי הוא בן 27 ובשלוש השנים האחרונות הוא שיחק בקבוצת גיורי ההונגרית. עוד קודם לכן הוא שיחק בקובנה. כמו כן, יש לו 24 הופעות במדי הנבחרת.

"מכבי חיפה היא כמו משפחה, וגם במשפחה קורות טעויות. סארי מוכן כעת לחזור למכבי חיפה, אבל יש לכך גם תנאים. הוא אוהב את הקהל ואת השחקנים וכרגע הוא לא חתום באף קבוצה". כך, בטון מעט שונה, נשמעו הערב (שבת) מקורביו של סארי פלאח, שמאז סוף השבוע מנסים לפשר בינו לבין הנהלת מכבי חיפה.

פלאח יתייצב מחר בבקו"ם על מנת להשתחרר סופית מצה"ל, ובסביבתו טוענים כי כעת יבקש להגיע לסיכום על חוזה חדש בהתאם לסטטוס החדש שלו. עדיין לא ברור מתי תיערך פגישה בין הצדדים, אבל היא צפויה להיערך בקרוב. כזכור, לראובן עטר אין התנגדות להחזיר את השחקן לקבוצה אבל הוא מחכה להחלטה של יעקב שחר בעניין.

החלוץ דינו אנדלובו, שעל הסיכום הצפוי על מעברו ועל ההצעה שקיבל לארבע שנים פורסם בוואלה! ספורט, אמור לסכם את תנאיו במהלך השבוע ולשחק עם בני יהודה לפחות במשחק הראשון באירופה. כזכור, פרטי העסקה כבר סוכמו בין המועדונים והיא תכלול סכום כסף, מיליון דולר בסך הכל, והעברת שחקן אחד או יותר. בין השחקנים בהם מעוניינים בשכונה נמצאים איציק כהן, שלומי אזולאי וסינטאיהו סלליך.

פרשת אלון תורג'מן שחוזהו בקבוצה אינו תקף אמורה להסתיים בקרוב, לאחר שייצא למחנה האימונים עם מכבי חיפה ואז יוחלט האם יושאל או יירכש. בפגישה עם אריק איזיקוביץ' הציג האחרון נתונים סטטיסטיים על השחקן ונקב במחירי שחקנים אחרים בשוק, שכבשו מספר שערים דומה. שלומי אזולאי שייצא למחנה האימונים מבקש לשדרג את חוזהו בקבוצה. במועדון מתכוונים להיכנס למשא ומתן עם השחקן בימים הקרובים. לא מן הנמנע שאזולאי יעבור לבני יהודה במסגרת עסקת אנדלובו או שייצא לשחק באירופה אם לא יקבל את מבוקשו.

מחר (10:00, כפר גלים) תקיים מכבי חיפה מסיבת עיתונאים לקראת היציאה למחנה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully