וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לליאור רפאלוב בניצחון קלאב ברוז' על דורטמונד

כבש את הראשון ויצר את השני ב-1:3 על אלופת גרמניה שהופיעה בהרכב חסר. נאתכו הפצוע לא שותף בסופר קאפ

ליאור רפאלוב כבש היום (שבת) את השער הראשון של קלאב ברוז' בניצחון 1:3 על אלופת גרמניה, בורוסיה דורטמונד, במשחק הכנה לעונת 2012/13. הקשר הישראלי מצא את הרשת של רומן ויידנפלר כבר בדקה השלישית ולאחר רבע שעה גם היה מעורב בשער השני, אחרי שהגרמנים לא הצליחו להרחקי כדור חופשי שלו ויספר יורגנסן הדני כבש מקרוב וקבע 0:2. לאונרדו ביטנקורט הצעיר צימק עבור דורטמונד, שהופיעה בהרכב חסר למדי.

רפאלוב, ששיחק 80 דקות לפני שהוחלף על ידי מקסים לסטיין הצעיר, אמר בסיום: "זו הפעם הראשונה בה פגשנו קבוצה בכירה הקיץ, כך שזה היה מבחן טוב. נכון שהיו חסרים להם שחקנים, אבל זו עדיין דורטמונד. יש לנו מאמן חדש וכמה שחקנים חדשים, אבל אנחנו על המסלול הנכון. טוב שיש בקבוצה מלחמה על המקום בהרכב. למאמן יהיו בחירות קשות".

*** ביברס נאתכו לא נכלל בסגל רובין קאזאן למשחק הסופר קאפ הרוסי שלה נגד זניט סט. פטרסבורג בגלל פציעה. רובין ניצחה 0:2 משערים של סלבטורה בוקטי (28) ו-ולדימיר דיאדון (38) וחגגה תואר. הליגה הרוסית תצא לדרך בסוף השבוע הבא ורובין קאזאן ונאתכו יתארחו אצל קרסנודאר למשחק שיינעל את המחזור הראשון. וולגה ניז'ני נובגורוד, בשורותיה משחק דני בונדר, תארח את דינמו מוסקבה החזקה ביום שבת.

*** המשחק בין הוואנט לפורטסמות' (טל בן חיים) בוטל בגלל מגרש מוצף.

*** אוהד לויטה, יובל שפונגין ועוז ראלי פתחו בהרכב בניצחון אומוניה ניקוסיה 1:2 על ז'לגיריס במחנה האימון בפולין. השוער והמגן השלימו 90 דקות בעוד ראלי הוחלף במחצית.

*** עדן בן בסט שיחק 12 דקות כמחליף במשחק בו סיימה ברסט ב-1:1 מול לוריין.

*** קייזרסלאטורן סיימה ב-2:2 את משחק ההכנה מול סארברוקן. גילי ורמוט פתח ושיחק 69 דקות בעוד איתי שכטר נכנס כמחליף ל-21 הדקות האחרונות. אלמוג כהן נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ב-2:3 של נירנברג על אולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully