וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון שיחק 45 דקות בהפסד מנצ'סטר סיטי

קשר אשדוד שנבחן במדי אלופת אנגליה פתח ב-1:0 מול אל הילאל לצד יאיא טורה וטבס. מאנצ'יני שיתף צעירים רבים

קשר מ.ס אשדוד ניר ביטון, השוהה במבחנים אצל אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי, שיחק הערב (שישי) 45 דקות במשחק האימון בו הפסידה הקבוצה ב-1:0 לאל הילאל הסעודית. ביטון פתח בהרכב הסיטי שכלל בין היתר גם את פאבלו סבאלטה, אלכסנדר קולארוב, וינסנט קומפני, יאיא טורה, אדם ג'ונסון וקרלוס טבס לצד מספר צעירים.

ניר ביטון במדי מנצ'סטר סיטי. Johannes Simon, GettyImages
יפה לו, תכלת. ניר ביטון/GettyImages, Johannes Simon

הקשר הישראלי, עם החולצה מספר 65 על הגב, לא היה פעיל במיוחד במחצית ראשונה כמעט נטולת אירועים ומיעט לעלות להתקפה. בהפסקה הוא הוחלף כשבין היתר למגרש נכנס החלוץ הקרואטי הצעיר מריו ילאביץ', שחקנה של היידוק ספליט, שנמצא גם הוא במבחנים בקבוצה שנמצאת במחנה אימונים באוסטריה. שער הניצחון של אל הילאל הובקע בדקה ה-68.

ביטון אמור לשהות שבוע נוסף במחנה וליטול חלק במשחקי האימון הבאים של האלופה האנגלית: מול דינמו דרזדן הגרמנית ביום שלישי ומול בשיקטאש הטורקית ביום שישי הבא.

רוברטו מאנצ'יני שיתף במשחק לא מעט צעירים השייכים למועדון ובהם: קארים רקיק (17), מרקוס לופס (16), לוקה סקאפוצי (21), ז'רמי הלאן (20), ג'ורג' אוואנס (17), הארי באן (19) ועומאר אלבדאלואי (20). גם בנו של המאמן, פיליפו מאנצ'יני, נטל חלק במשחק בדקות האחרונות.

אלא שכאמור, הבכורה של ביטון הסתיימה בהפסד. הנה השער היחיד שהובקע במשחק:

* פיראס מוגרבי, שנמצא במבחנים בסנט אטיין הצרפתית, שיחק את 45 הדקות הראשונות במשחק הידידות בו סיימה הקבוצה ב-1:1 מול אז'קסיו. שני השערים הובקעו במחצית השנייה.

* משחקי אימון נוספים של שגרירים: סטנדרד ליאז' גברה 0:1 על אוצלול גלאץ הרומנית. רמי גרשון ומאור בוזגלו פתחו ושיחקו 60 דקות כל אחד. דודו ביטון נכנס עם פתיחת המחצית השנייה. מאור מליקסון שיחק 90 דקות, החמיץ פנדל ובישל שער ב-1:3 של ויסלה קרקוב על ורטה פוזנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully