וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניצחון ראשון לצהובים העונה

14.7.2012 / 11:40

הקבוצה הצהובה ניצחה 5:6 את הכחולה במשחקון אימון פנימי. שלושער לקולאוטי, עטר (צמד), גרסיה וראדי גילו יכולת טובה

מכבי תל אביב סיימה הבוקר (שבת) את פרק האימונים בארץ. מחר יהנו השחקנים מיום חופשי וביום שני תמריא הקבוצה למחנה האימונים בלמנגה, ספרד, שם תשהה למעלה משבוע וחצי. על פי התכנון צפויים 26 שחקנים לצאת למחנה.

הבוקר נערך משחק אימון פנימי ששוחק בשתי מחציות של 30 דקות כ"א. על אף החום הכבד לא ויתרו המאמן החדש אוסקר גרסיה ומאמן הכושר שלו לשחקנים, והאימון כולו ערך כשעתיים. המשחק הפנימי, בין שחקנים בחולצות כחולות וכאלה בחולצות צהובות, נערך במגרש האימונים של מחלקת הנוער צוולם בשתי מצלמות שישמשו את אנליסט הקבוצה בניתוח התנועה והמשחק של כל שחקן ושחקן. גרסיה וג'ורדי קרויף צפו מקרוב בנעשה וערכו רישומים.

המשחקון הסתיים בניצחון 5:6 לקבוצה הצהובה, כאשר רוברטו קולאוטי (שלושער) ומואנס דאבור (צמד) בלטו במיוחד. בקבוצה הכחולה כבשו אלירן עטר (צמד), בן בן-יאיר (צמד) ואלי זיזוב. כבר היום ניתן לראות כי שיתוף הפעולה בין גונזאלו גארסיה ואלירן עטר צפוי להניב הרבה מהלכים יפים בעתיד, כשבמדים הכחולים בלטו גם מהראן ראדי, רפי דהאן ובן-יאיר, שעלה השנה מקבוצת הנוער.

מהאימון נעדרו שרן ייני שמתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי ועומר ורד שמחלים מצפציעה בשריר הבטן. השניים ערכו אימון אישי בצידי המגרש. משה לוגסי נטש את משחק האימון לאחר מספר דקות בשל מתיחה וגם רחמים צ'קול, שספג מכה בקרסולו, לא סיים את המשחק. אגב, אחרי פציעתו של המגן הצעיר נכנס עוזר המאמן ג'רארד אוטט לקבוצה הצהובה, תופקד בעמדת הבלם והוכיח כושר לא רע בכלל.

למחנה האימון בספרד עשויים להגיע זרים חדשים, וזאת לאחר שאמש השלימה הקבוצה את השאלתו של הבלם הקרואטי הצעיר רוברט פונצ'ץ לאוניון ברלין מהליגה השניה בגרמניה ובכך התפנתה משבצת נוספת של זר בסגל. ראשי המועדון ממשיכים בנסיונותיהם למצוא קבוצה שתקלוט את הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שגם כן לא נמצא בתכניות המקצועיות של קרויף וגרסיה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully