וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוברטו פונצ'ץ הושאל לאוניון ברלין

13.7.2012 / 17:00

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקרואטי הצעיר ישחק עונה בליגה הגרמנית השנייה. דיווח: אוסקר ואייאקס רוצים את מארק מונייסה

רוברטו פונצ'ץ, בלמה הקרואטי של מכבי תל אביב, ישחק בעונה הבאה באוניון ברלין מהבונדסליגה השנייה. הצהובים הודיעו רשמית כי הגיעו לסיכום עם הקבוצה הגרמנית על השאלתו של השחקן לעונה אחת. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי הבלם, שלא היה בתכניות המקצועיות ואף לא זומן למבדקים, קיבל הצעה מקבוצה בליגת הגרמנית השנייה.

פונצ'ץ בן ה-20 הגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר ורשם 18 הופעות בליגת העל (שני כרטיסים אדומים) ועוד חמש בליגה האירופית. כעת יקווה השחקן לקבל דקות משמעותיות יותר במדי הקבוצה שסיימה אשתקד במקום השביעי בליגה.

בתוך כך, בספרד דווח כי מארק מונייסה (20), בלמה של ברצלונה ב', מבוקש על ידי מכבי תל אביב. המאמן אוסקר גרסיה מכיר היטב את השחקן, ששיחק אצלו בקבוצת הנוער ומעוניין בשירותיו. יחד עם זאת, בספרד מציינים כי במונייסה מעוניינת גם אייאקס וזאת בעקבות המלצה חמה מיוהאן קרויף, אביו של המנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף. מונייסה כבר הופיע בקבוצה הבוגרת של הקטלאנים ונראה כי סיכוייו להגיע לישראל קלושים.

מלבד פונצ'ץ, במכבי תל אביב חתומים לעונה הבאה גם הזרים האריס מדוניאנין ומוסא קונאטה. לראשון מחפשים במועדון קבוצה ואילו הסנגלי מתכונן עם נבחרתו למשחקים האולימפיים בלונדון והצהובים מקווים כי אחרי הטורניר יוכלו להשאילו ביתר קלות.

ביום שני הקבוצה תמריא למחנה אימונים בספרד. כרגע מסתמן כי כל השחקנים שנטלו חלק באימוני פתיחת העונה, כולל השחקנים הצעירים, יצאו למחנה. בעקבות השאלתו של פונצ'ץ מתפנה מקום לזר נוסף וייתכן שזרים יגיעו למחנה. מכבי מחפשת בלם, מגן וקשר אחורי.

לידיעה הראשונית על ההתעניינות בפונצ'ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully