וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה בסין: "הגעתי בשביל האתגר, לא בשביל הכסף"

צפו בקבלת הפנים המלכותית שקיבל כוכב צ'לסי לשעבר בשנחאי, ולאחריה אמר: "יותר קל היה עבורי לחתום באירופה"

מאות אוהדים נלהבים הגיעו הבוקר (שבת) לשדה התעופה בשנגחאי כדי לקבל את הגיבור החדש שלהם, דידיידה דרוגבה, שהפך לכוכב הגדול ביותר בתולדות הליגה הסינית. חלוץ צ'לסי לשעבר התקבל עם הרבה אהבה ושירים, ולאחר שפילס את דרכו מחוץ לשדה התעופה חתם למספר אוהדים על החולצות המאולתרות שהכינו מבעוד מועד.

החלוץ דידייה דרוגבה נוחת בשנחאי. רויטרס
נרגש מאוד. דרוגבה/רויטרס

"זהו רגע שלעולם לא אשכח", אמר דרוגבה, שחתם לשנתיים וחצי בקבוצת שנגחאי שנואה ואמור להרוויח כ-200 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך אותו לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הסינית. בכך עקף החלוץ בן ה-34 את הכוכב איתו ישתף פעולה בשנגחאי, ניקולה אנלקה.

"זהו אתגר גדול עבורי, אם הייתי משחק בליגה האירופית היה לי קל יותר, אבל החלטתי לבוא לכאן", הוסיף החלוץ במסיבת עיתונאים. "כסף הוא לא הדבר החשוב, לא הגעתי לכאן בשביל הכסף, אלא בשביל האתגר והפרויקט. אני מצפה לחוות פה סגנון חיים חדש, ואולי לספוג גם קצת תרבות סינית. הגעתי לכאן כדי להילחם על האליפות ולנצח, לא כדי לפרוש".

הבכורה של דרוגבה אמורה להיות ביום רביעי הקרוב, כששנגחאי תפגוש את שנגצ'ון במסגרת הגביע הסיני. אגב, לדרוגבה ואנלקה מצפה מסע לא פשוט כלל לפסגת הליגה הסינית, שכן נכון לכעת, כשהליגה המקומית נמצאת בנקודת האמצע שלה, שנגחאי מדורגת במקום ה-16 בלבד.

הכירו את הליגה הסינית: כסף בשפע, שחיתות עוד יותר

צפו בקבלת הפנים לה זכה דידייה דרוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully