וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט על סף סיכום במכבי תל אביב

13.7.2012 / 12:22

לאור העזיבה המסתמנת של אוחיון ובורשטיין, הגארד של חולון יחזק את מצבת הישראלים המידלדלת של האלופה הישראלית

מכבי תל אביב אומנם מאבדת שחקנים בפגרה הנוכחית בקצב לו היא אינה רגילה, אבל הצהובים דואגים להמשיך ולבנות את הסגל שלהם לעונה הבאה. היום (שישי) סיכמה מכבי תל אביב עם הגארד הישראלי מורן רוט, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט. טרם הושג סיכום סופי בין הצדדים ונותרו מספר סעיפים לא סגורים כמו אורך החוזה.

רוט (29, 1.83 מ') הוא אחד מסיפורי הסינדרלה הגדולים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, לאחר שהחל את הקריירה בהפועל בארי, ומשם עבר במכבי אשדוד, אליצור רמלה, רמת השרון, מכבי ראשון לציון, גליל עליון, עירוני רמת גן, הפועל ירושלים ועירוני אשקלון. בארון של רוט נמצאת כמובן אותה אליפות היסטורית עם חולון ב-2008, כאשר העונה הוא העמיד ממוצעים מרשימים של 12 נקודות ו-8.1 אסיסטים למשחק.

כזכור, מכבי עברה הקיץ שינויים רבים. דייויד בלו הודיע על פרישה, לפחות זמנית, בעוד שריצ'רד הנדריקס וקית' לנגפורד נטשו לאולימפיה מילאנו. כעת נמצאים הצהובים במאבק מול הגארד יוגב אוחיון, שביקש באופן רשמי להשתחרר, לארח שסיכם את תנאיו בלוקומוטיב קובאן הרוסית. אמש, גם אלכס טיוס ברח לצהובים וסיכם ככל הנראה בקאנטו האיטלקית.

בגזרת ההחתמות, רוט יהפוך לשחקן החמישי והישראלי השני שמצטרף. קודם לכן חתמו בקבוצה ריקי היקמן, גיורגי שרמדיני וניק קיינר מדלי, כמו גם סילבן לנדסברג, שיצטרף כישראלי אם לא יעבור ל-NBA. הגעתו של רוט עשויה להיות החותם הסופי על עזיבתו של אוחיון, לו הציבה הקבוצה דד ליין עד היום. גם מועמדותו של גל מקל עדיין לא ירדה מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully