וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קלמי סבן סיכם לעונה

13.7.2012 / 9:49

מגן מכבי ת"א אשתקד עבר לבירת הנגב: "מועדון גדול, שמח לעבור, ברקת מדהימה". נס זמיר שוחרר, מוטי מלכה יושאל

קלמי סבן סיכם היום (שישי) לעונה אחת בהפועל באר שבע. המגן הוותיק, ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי תל אביב, שוחרר בתחילת הקיץ על ג'ורדי קרויף, והעדיף לחתום בקבוצה החדשה של אלישע לוי. על מועמדותו של סבן לבאר שבע פורסם בוואלה! ספורט. ביום ראשון הוא יעבור בדיקות רפואיות, בטרם יחתום על חוזהו.

מקורביו של סבן מספרים שלאחרונה הוא קיבל הצעות מהפועל רמת גן ומעירוני רמת השרון, אבל החליט לחתום בסופו של דבר בבאר שבע. גורם בבאר שבע סיפר היום ש"סבן מהוא שחקן מצוין ומנוסה שיתרום לנו רבות. היינו צריכים מגן ימני נוסף שיתחרה על חולצת ההרכב עם אביתר אילוז".

סבן עצמו אמר לאחר הסיכום ש"אני שמח מאוד להגיע להפועל באר שבע, מדובר במעודון גדול. אלונה ברקת היא אישה מדהימה ואני מאוד מקווה להצליח".

אתמול כזכור, פנה המועדון לבלם עוז יפרח ששיחק בעבר במועדון. הבלם בן ה-30, ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב ובמכבי הרצליה, נמצא בתוכניות של המועדון במסגרת הניסיון למצוא זר בכיר לעמדת הבלם ושחקן ישראלי נוסף, שייאבק על מקומו ברוטציה. כעת ינסה לוי להנחית שני בלמים במחנה האימונים בפולין. סבן והשחקנים יגיעו לנתב"ג בלילה שבין ראשון לשני וימריאו למחנה שיכלול שלושה משחקי אימון מול אולימפיאקוס ניקוסיה, אלקי לרנקה ווידז'ב לודז'.

נס זמיר, שהגיע השבוע למבחנים, וינון ברדה, שהתאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים, קיבלו הודעה על שחרורם מהקבוצה, כמו גם השוער אוהד דוד. החלוץ מוטי מלכה והקשר גל דהן יושאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully